Fandom

Assassin's Creed Wiki

Zakłócenia społecznościowe

2775stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Zakłócenie społecznościowe (ikonka) (ACS) (by Kubar906).png
Zakłócenia społecznościowe
  • Przedmiot
Zakłócenie społecznościowe (ACS) (by Kubar906).png
Informacje techniczne
  • Opis:
  • (Po znalezieniu:)
  • Położenie tego zakłócenia społecznościowego zostało udostępnione twoim znajomym. Dzięki tobie będą mogli je odnaleźć i zbierać!
  • Za odkrycie zakłócenia społecznościowego otrzymujesz Kredyty Helixa – 10.
  • Typ:
  • Element do zbierania
  • Status:
  • Rzadki
  • Liczba:
  • Nieskończoność
  • Występuje w:

Zakłócenia społecznościowe – elementy do zbierania, występujące w Assassin's Creed: Syndicate.

Assassin's Creed: Syndicate Edytuj

Opis Edytuj

Zakłócenia społecznościowe są unikalnymi zakłóceniami Helixa rozlokowanymi w losowych miejscach po całym Londynie. Oznaczone są złotą ikoną kredytów Helixa, one również są koloru złotego. Po znalezieniu owego elementu gracz zostaje nagrodzony 10 kredytami Helixa.

Zakłócenia społecznościowe są elementami współdzielonymi przez znajomych z Uplay, którzy posiadają kopię gry Assassin's Creed: Syndicate na tej samej platformie. Jeżeli jedna osoba odkryje położenie zakłócenia, na mapie Helixa jego/jej znajomych zostanie naniesiona jej lokalizacja. Znacznik utrzymuje się przez kilka godzin, po czym znika samoistnie, bądź w momencie, gdy znajomy zbierze zakłócenie.

Miejsca występowania Edytuj

Zakłócenia społecznościowe pod względem technicznym są również zwykłymi zakłóceniami Helixa, więc znajdują się w tych samych miejscach, co ich powszechniejsze odpowiedniki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki