Fandom

Assassin's Creed Wiki

Wyzwania społecznościowe

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ikona wyzwań społeczności 1 (AC4BF) (by Kubar906).png

Wyzwania społecznościowe – element dodatkowej aktywności, występujący w latach 2013-2014 w Assassin's Creed IV: Black Flag.

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

Wyzwania społecznościowe to szereg dodatkowych zadań, które są współdzielone przez graczy z całego świata. Polegają one na wypełnieniu przez całą społeczność graczy określonych zadań. Zaliczają się do nich na przykład:

  • zatopienie określonej liczby statków;
  • zabicie określonej liczby dzikich zwierząt;
  • splądrowanie określonej ilości magazynów;
  • ciche zabicie określonej liczby przeciwników;
  • zabicie określonej liczby wrogów z pistoletu.

Za wypełnianie wyzwań społeczności gwarantowane są ekskluzywne nagrody. Zaliczają się do nich elementy wyposażenia dla Edwarda Kenwaya:

Przez wypełnianie wyzwań społeczności można odblokować także kilka elementów dla Kawki:

  • Czarno-czerwone żagle
  • Galion El Impoluto
  • Koło sterowe El Impoluto

Oprócz wyżej wymienionych nagród, istnieje także możliwość otrzymania wynagrodzenia w postaci stu sztuk każdego z surowców oraz dwóch i pół tysiąca reali.

Wyzwania społecznościowe generowane są na określoną ilość czasu, tzn. kilka dni. Po skończeniu się jednego wyzwania następuje przerwa aż do kolejnego wyzwania. Żeby wypełniać ową aktywność, należy prowadzić rozgrywkę w trybie online.

Wyzwania społecznościowe przestały pojawiać się w Assassin's Creed IV: Black Flag wraz z dniem 20 sierpnia 2014 roku.

Więcej w Fandom

Losowa wiki