FANDOM

Wyznawcy voodoo
  • Gildia, frakcja
Meet the Smugglers 5.png
  • dwóch akolitów
Informacje techniczne
  • Przywódca:
  • Miejsca działania:
  • Powiązana z:
  • Religia:
  • Voodoo

Informacje historyczne
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe

Wyznawcy Voodoo – to wroga Aveline de Grandpré gildia działająca na terenie całego Zalewiska.

Działalność Edytuj

Z pochodzenia byli to Maroni z Saint Dominigue. Do Luiziany przybyli wraz z Baptiste po śmierci Mackandala myśląc że to on nim jest. Przed 1766 utworzono sojusz między nimi a zakonem templariuszy. W 1766 roku usiłowali pozbyć się przemytników z ich osady by całkowicie przejąć władzę na zalewisku lecz ich atak odparto. Planowali wtedy wymordować szlachtę z Nowego Orleanu w odwecie za niedole niewolników. Przeszkodziła im w tym Aveline rozbijając jeden ich obóz i mordując wysoko postawionego akolitę. Zdobyła wtedy informacje o rytuale który miał się odbyć w Wigilię Świętego Jana. Udało jej się przedostać na miejsce ceremonii i zabiła Baptiste wraz z jego ochroniarzami. Po tym zdarzeniu sekta nie miała oficjalnego lidera a akolici rozeszli się po Zalewisku rozbijając obozy, które za radą Roussillona zniszczyła Aveline.

Wygląd Edytuj

Byli to czarnoskórzy, skąpo odziani wojownicy. Jako broń nosili muszkiet. Ich strój składał się z przepaski biodrowej w dolnej części ciała i kamizelki w górnej. Ponadto nosili naszyjniki, bransolety i kolczyki z kości lub zębów. Byli ogoleni na łyso lub mieli krótkie kręcone włosy podtrzymywane przez opaskę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki