Fandom

Assassin's Creed Wiki

Wyznawcy Romulusa

2774strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Wyznawcy Romulusa
  • Gildia, frakcja
Wyznawca Romulusa.png
  • Wyznawca Romulusa dzierżący topór.
Informacje techniczne
  • Przywódca:
  • Miejsca działania:
  • Powiązana z:
  • Religia:
  • Pogańska
Informacje historyczne
  • Data rozwiązania:
  • 1503
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe

Wyznawcy Romulusa byli też znani jako Secta Luporum lub Sekta Wilków. To zwolennicy Romulusa, legendarnego założyciela Rzymu, czcili go jak boga.

Wygląd i umiejętności Edytuj

Wilczur.jpg

Wyznawca Romulusa uzbrojony w krótkie miecze

Wyznawcy Romulusa zostali przedstawieni jako dobrze zbudowani mężczyźni odziani w wilcze skóry, którzy atakują zaciekle i brutalnie.

Byli uzbrojeni w krótkie miecze, noże do rzucania i ich zwyczajem było warczenie podczas walki. Przed swoją śmiercią, każdy wyznawca Romulusa, wył jak wilk.

Będąc świetnie wysportowani i wyćwiczeni akrobatycznie, mogli używać unikalnych ruchów podczas walki, jak na przykład podskoczyć z wyciągniętym nożem przed siebie i obrócić się o 360 stopni, zadając cios przeciwnikowi. Nikt inny nie wykonał tego ciosu, oprócz Ezio Auditore da Firenze, który był zdolny wykonać ten ruch Ukrytym Ostrzem.

Potrafili świetnie używać swobodnego biegu i zwykle atakowali swoją ofiarę w szerszym gronie.

Sojusz z Borgią Edytuj

Liderzy sekty byli opłacani przez rodzinę Borgiów. Mieli oni siać strach wśród mieszkańców Rzymu, by ci szybko rzucali się w ręce Kościoła.

Leża Edytuj

Główny artykuł: Leża Romulusa

Wyznawcy zajmowali siedem podziemnych leż, które znajdował się pod różnymi zabytkami Wiecznego Miasta.

Każda z leż miała kapliczkę poświęconą Romulusowi, w której znajdowały się krzyże, czaszki i pośrodku szkatułka ze zwojem Romulusa i kluczem.

Kluczy w sumie było sześć, a wszystkie otwierały skarbiec ze zbroją Brutusa. Na początku XVI wieku, Ezio Auditore da Firenze znalazł wszystkie leże, wygnał z nich wyznawców i zdobył zbroję Brutusa. Jego poczynania przyczyniły się do rozpadu tego wyznania w 1503 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki