Fandom

Assassin's Creed Wiki

Wyspa Animusa

2759stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
„Jesteśmy w trzewiach Animusa. Oryginalny program testujący. Żadnych wspomnień... tylko podstawy fizyki. Symulacje pogodowe. Witaj świecie!”
―Clay Kaczmarek do Desmonda zaraz po tym jak ten drugi tam trafił.[src]

Wyspa Animusa, zwana też Czarnym Pokojem (ang. Black Room). Był to tryb bezpieczny wewnątrz maszyny wirtualnej Animusa. Pokój ten położony był pod jego przeciwieństwem - Białym Pokojem (ang. White Room).

Był to oryginalny program testowy, który składał się z podstaw fizyki i wykonywał symulacje pogodowe.

Historia Edytuj

Krótko przed swoją śmiercią, Clay Kaczmarek zainstalował do Czarnego Pokoju swoją własną kreację AI, dzięki czemu mógł dalej tam żyć pomimo śmierci ciała fizycznego.

Gdy w 2012 roku William Miles podłączył swego syna, Desmonda Milesa do Animusa, zaraz po tym jak jego mózg zaczął rozpadać się na części, Desmond wylądował na Wyspie Animusa.

Pobyt Desmonda na Wyspie Edytuj

„Skończ to, co zacząłeś, aż twój przodek nie będzie już ci miał nic do pokazania. TO jest ogniwo synchronizacyjne. A kiedy je odkryjesz, Animus będzie mógł oddzielić Desmonda od Ezio i Altaïra i wysłać cię do domu.”
―Clay Kaczmarek do Desmonda o Ogniwie Synchronizacyjnym.[src]

Clay stał się przewodnikiem Desmonda, tłumacząc mu jak działa Czarny Pokój. Tam Desmond odczytywał wspomnienia Ezio Auditore da Firenze, który co jakiś czas odczytywał wspomnienia Altaïra Ibn-La'Ahada. Mógł on też wędrować po rdzeniu Animusa, przypominając sobie całą swoją drogę, która zawiodła go aż na Wyspę. Gdy Desmond odnalazł Ogniwo Synchronizacyjne, cała Wyspa Animusa została przeznaczona do skasowania. Clay poświęcił siebie, by uratować Desmonda, przekazując mu swoje DNA.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas końcowych napisów, kliknięcie jakiegokolwiek przycisku uruchomi rekonstrukcję Wyspy Animusa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki