Wspomnienie:Port

2759stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Port
  • Assassin's Creed Chronicles: China
  • Wspomnienie 3
Port wspomnienie by DarknessEyes23.png
  • Grafika otwierająca to wspomnienie
Łańcuch DNA ACU Wył..pngŁańcuch DNA ACU Wył..pngŁańcuch DNA ACU Wł..pngŁańcuch DNA ACU Wył..pngŁańcuch DNA ACU Wył..pngŁańcuch DNA ACU Wył..pngŁańcuch DNA ACU Wył..pngŁańcuch DNA ACU Wył..pngŁańcuch DNA ACU Wył..pngŁańcuch DNA ACU Wył..pngŁańcuch DNA ACU Wył..pngŁańcuch DNA ACU Wył..png
Informacje techniczne
  • Opis:
  • Shao Jun wraz ze swym mistrzem udaje się do Makau tropem Yu Dayonga, w nadziei odzyskania tajemniczej szkatułki Ezio Auditore. 
  • Pojawia się w:
  • Typ:
  • Główne
  • Poprzednie:
  • Następne:
Informacje historyczne
  • Wykonujący:
  • Miejsce:
  • Data:
  • 1526 rok

Port – wirtualna prezentacja wspomnień genetycznych Shao Jun z 1526 roku, odtworzona za pomocą Helixa przez analityka Abstergo Entertainment.

Opis Edytuj

Shao Jun podąża tropem kolejnego z Tygrysów Zhang Yonga.

Przebieg Edytuj

Port 1 (wspomnienie) (ACCC) (by Kubar906).png

Shao Jun płynie do Makau z Wang Yangmingiem

Shao i Wang Yangming pojawiają się w porcie w Makau.

  • Wang: Makau, za dnia tętniący życiem port, a nocą targowisko templariuszy, na którym sprzedają oni swych wrogów w niewolę. Odnalazłem szkatułkę, Shao Jun. Jest w rękach Yu Dayonga, zwanego Łowcą Niewolników, kolejnego z Tygrysów Zhanga.
  • Shao: Więc to on odpowiada za to bestialstwo? Złożę mu wizytę.
  • Wang: Bądź ostrożna, siostro. Templariusze przetrząsają wszystkie statki i ładunki. Szukają nas. Wiem, że bez trudu możesz pozabijać tych pachołków, ale radziłbym ci pozostać niewidzialną niczym duch, póki nie odnajdziesz swojego celu.

Shao zaczęła przemieszczać się po pokładach statków, mijając wielu strażników.

  • Strażnik 1: Po co przeszukujemy te wszystkie statki?
  • Strażnik 2: Po śmierci Gao Fenga i Ma Yongchenga, Yu Dayong chce, abyśmy niczego nie lekceważyli.
  • Strażnik 3: Asasyni naprawdę powrócili?

Po jakimś czasie Shao natknęła się na informatora templariuszy przekazującego informację strażnikowi.

  • Informator: Słyszałem plotki o Portugalczykach przemycających stąd niewolników.
  • Shao: Donosiciele templariuszy! Najgorszy gatunek zdrajców. Położę kres ich podłości.

Chwilę później Shao natknęła się na strażnika z tarczą i przypomniała sobie trening z Eziem Auditore da Firenze.

  • Ezio: Niektórzy wrogowie wyprowadzą serię ciosów w trakcie jednego ataku.

Shao zablokowała ciosy przeciwnika.

  • Ezio: Już to umiesz, teraz zajmijmy się przeciwnikami, którzy potrafią blokować twoje ataki. Wykorzystaj zwykły atak przeciwko wrogowi z tarczą.

Atak Shao został zablokowany.

  • Ezio: Przeciwnicy z tarczami będą odpierali zwykłe ataki. Wyprowadź silny atak, aby przełamać obronę przeciwnika.

Shao zniszczyła tarczę przeciwnika.

  • Ezio: Doskonale, teraz dokończ dzieła i zabij go! Pamiętaj też, że możesz wykonać przewrót przez plecy przeciwnika, omijając jego obronę.

Shao zapamiętała trening i udała się w dalszą drogę po porcie.

  • Strażnik 3: Yu Dayong chce, żebyśmy przeszukali wszystkie statki.
  • Strażnik 4: Czego my szukamy?
  • Strażnik 3: Mamy baczyć na wszystko.
  • Strażnik 4: To na pewno asasyni, a skoro wrócili, to czy nie zaatakują tej fortecy?
  • Strażnik 3: Byliby głupcami, gdyby spróbowali.

Shao pokonała strażników patrolujących wejście do fortecy Yu Dayonga i weszła na jej teren.

Konkluzja Edytuj

Shao Jun dostała się do fortecy Yu Dayonga.

100% synchronizacji Edytuj

Aby uzyskać stuprocentową synchronizację z Shao, należy zabić trzech informatorów templariuszy.

Punkty i ulepszenia Edytuj

Maksymalną ilością punktów, jakie można było uzyskać, to 1720. Można było zdobyć poniższe ulepszenia:

  • Zwiększenie zdrowia: 750 punktów.
  • Zwiększenie zapasu petard: 1120 punktów.
  • Wydłużenie pasku Helixa: 1800 punktów (Nowa gra plus).

Więcej w Fandom