Fandom

Assassin's Creed Wiki

Wilson

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wilson (zm. 1722 Bristol) – angielski templariusz i prywatny ochroniarz Mathewa Hague.

Biografia Edytuj

Wilson był osiłkiem należącym do zakonu templariuszy (nosił ich insygnia). W 1711 już pracował jako ochroniarz templariusza Mathewa Hague. W tym też roku po raz pierwszy spotkał w bristolskim porcie Edwarda Kenwaya, który stanął w obronie chłopca który próbował okraść Caroline Scott i został na tym przyłapany przez Wilsona. Gdyby nie Edward osiłek skatował by chłopca. Mężczyźni wdali się w bójkę którą Edward przegrał.

Willson przewodził również napadowi na dom rodzinny Edwarda. Powstrzymał on wtedy Juliana od zabicia go. Tej samej nocy gdy Edward szukał zemsty na wrogach w jednej z ulic próbował wziąć żywcem Setha Cobleigha odnalazł go Wilson. Zabił on swojego współpracownika i ranił Edwarda. Rozmówił się z nim i zabronił mu wracać do Bristolu pod groźbą śmierci jego rodziny. Następnie odniósł nieprzytomnego przeciwnika na jego korsarski statek. W czasie gdy Edward żeglował po Karaibach Wilson nadal pracował dla Mathewa. Gdy w 1722 roku rozeszła się wieść o powrocie Edwarda Wilson wraz z Emetem Scottem przygotowali na niego zasadzkę w składzie z herbatą tego drugiego. W tym celu przekazali Rose służącej kupca informację gdzie ma dostarczyć ubrania Emmetowi, wiedząc że Edward za nią pójdzie. Wilson złapał dziewczynę i zawiązał jej na szyi pętlę gotów zrzucić ją ze stosu skrzyń z herbatą. Edward jednak rozprawił się z Emmetem i rzucił nożem w ramię Wilsona i uratował dziewczynę. Templariusz zaczął uciekać lecz skonał po drodze.

Więcej w Fandom

Losowa wiki