Fandom

Assassin's Creed Wiki

William Sleeman

2793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

William Sleeman – postać, występująca w Assassin's Creed Chronicles: India. Wielki mistrz brytyjskiego rytu templariuszy oraz zarządca w Indiach. Członek Brytyjskiej Kompanii Wschodnioindyjskiej.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

William Sleeman urodził się w Stratton w 1788 roku. W 1814 dołączył do sił zbrojnych Wielkiej Brytanii w Bengalu. W 1820 rozpoczął karierę jako zarządca. W którymś momencie życia dołączył do zakonu templariuszy. W 1828 uczestniczył w poszukiwaniu artefaktów koło rzeki Narbada. Nie było to zbyt znaczące dla sprawy templariuszy, jednak pozwoliło Sleemanowi na zdobycie rozgłosu. Poznał również odkrywcę Alexandra Burnesa i zwerbował go do szeregów templariuszy.

Jeszcze większą sławę przysporzyła mu rozprawa z asasynami Thug w Indiach w latach 1835-1839.

Poszukiwania diamentu Koh-i-noor Edytuj

27 czerwca 1839 roku templariusz Francis Cotton został zabity w walce po otruciu maharadży Randżit Singha w Amritsarze. Sleeman uzyskał dostęp do notatek Cottona, z których dowiedział się o asasynie Arbaazie Mirze i o tym, że pod letnim pałacem maharadży znajduje się świątynia Isu.

W skrytce Sleeman znalazł także Puzdro Prekursorów i plik dokumentów, które opisywały jego moc. Wynikało z nich również, że by aktywować Puzdro, potrzebne jest niezwykle wielkie źródło energii. Jako że wiedział, iż asasyni mają w posiadaniu diament Koh-i-noor, który miał wypełnić tę funkcję, skupił się na wytropieniu Arbaaza Mira i aktywowaniu Puzdra Prekursorów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki