Wilk – zwierzę, występujące w Assassin's Creed III i Assassin's Creed: Rogue.

Assassin's Creed III Edytuj

Zabójstwo wilka (AC3) (by Kubar906).png

Connor zabijający wilka ukrytym ostrzem

Jest to pospolity drapieżnik żyjący na terenie pogranicza i Oak Island. Przebywa najczęściej w stadach po 2-8 osobników.

Sposób ataku Edytuj

Atakują razem. Najpierw okrążają ofiarę, a potem się na nią rzucają i gryzą. Gdy Ratonhnhaké:ton zostanie zaatakowany przez wilka, musi najpierw kopniakiem zrzucić zwierzę z siebie, a następnie, podczas skoku drapieżnika, chwycić go za gardło, powalić na ziemię i zabić ukrytym ostrzem. Może także zastrzelić napastnika z broni palnej, lecz wtedy otrzymuje gorsze jakościowo trofeum.

Trofea Edytuj

Jeżeli Ratonhnhaké:ton zabije wilka ukrytym ostrzem, otrzymuje następujące trofea:

Jeżeli natomiast pozbędzie się zwierzęcia strzałem z broni palnej, otrzymuje tylko uszkodzoną wilczą skórę.

Znaczenie w grze Edytuj

Oprócz zwykłej postaci drapieżnika wilk odgrywa także symboliczne znaczenie w grze, podobnie jak orzeł. W Assassin's Creed: Brotherhood ludzie zwani wyznawcami Romulusa ubierali się w wilcze skóry, a w DLC Tyrania Króla Waszyngtona Ratonhnhaké:ton posiada specjalną moc wilka.

Więcej z Fandomu