Fandom

Assassin's Creed Wiki

Wielki Mur Chiński

2793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Wielki Mur Chiński
  • Miejsce
ACCC Wielki Mur Chiński.png
  • Grafika przedstawiająca Wielki Mur Chiński w bazie danych Helixa
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Północna granica Chin
  • Rządzący:
  • Chińczycy
  • Frakcje:
Informacje historyczne
  • Założone przez:
  • Qin Shi Huang
  • Data założenia:
  • VII wiek p.n.e

Informacje dodatkowe
  • Cele do zabójstwa:

Wielki Mur Chiński – lokacja, występująca w Assassin's Creed Chronicles: China. Mur graniczny Cesarstwa Chińskiego.

Assassin's Creed Chronicles: China Edytuj

Opis i historia Edytuj

Jest to ciąg fortyfikacji liczący 8850 kilometrów. Został wykonany z min. z drewna, kamienia, cegieł, ubitej ziemi i gliny. Przez wieki był naprawiany przebudowywany, wzmacniany i ulepszany.

Jego budowę zapoczątkowała w VII wieku p.n.e dynastia Qin, a konkretnie cesarz Qin Shi Huang, ale większa jego część powstała za czasów panowania dynastii Ming.

W grze Edytuj

W 1532 roku w wielkim Murze Chińskim przebywał templariusz Zhang Yong, który obiecał otworzyć Mongołom trzy bramy by mogli najechać na Chiny. Wpuścił też na teren muru wrogich zwiadowców. Bramy te zamknęła Shao Jun, a następnie zabiła Mongołów.

Gdy wrogie wojska przypuściły szturm na mur Shao udała się w pościg za Zhang Yongiem i zabiła go.

Na murze znajdują się armaty, z których Shao mogła strzelać do strażników Yonga.

W sumie na terenie muru umieszczonych jest 16 fragmentów Animusa, cztery skrzynie ze zwojami i trzy punkty widokowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki