Fandom

Assassin's Creed Wiki

Wiatrówka

2718stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Wiatrówka
  • Broń palna i dystansowa
Wiatrówka.png
Informacje techniczne
  • Pojawia się w:

Statystyki
  • Magazynek:
  • 1 pocisk
Informacje
  • Wartość kupna:
  • Nie można kupić

Wiatrówka (ang air rifle, dosłownie powietrzny karabin) – broń dystansowa, występująca w Assassin's Creed: Rogue.

Assassin's Creed: Rogue Edytuj

Wiatrówka to prototyp broni opracowany przez templariuszy. Pociski do wiatrówki napędzane są za pomocą sprężonego powietrza, w przeciwieństwie do rozpowszechnionych pistoletów i muszkietów, które wykorzystywały proch strzelniczy. Była używana jako broń dywersyjna, zdolna do wystrzelenia różnych pocisków, podobnych do dmuchawek wykorzystywanych przez asasynów. Jej dużą zaletą jest to, że podczas strzału nie wydaje żadnego dźwięku. Shay Cormac zdobywa wiatrówkę podczas polowania na Lawrence'a Waszyngtona.

Amunicja Edytuj

Wiatrówka pozwala na strzelanie strzałkami usypiającymi, powodujące że przeciwnik zaśnie na określony czas, rozwścieczającymi, dzięki którym wrogowie zaczną atakować wszystkich wokół, w tym swoich sojuszników oraz strzałki z petardą, które po wystrzeleniu przyciągają uwagę przeciwników.

Modyfikacje Edytuj

Główny artykuł: Wyrzutnia granatów

W 1756 roku Benjamin Franklin opracował modyfikację do broni swojego przyjaciela Shaya. Modyfikacją tą była wyrzutnia granatów, która pozwalała wystrzeliwać granaty różnego typu. Montowało się pod lufą standardowego prototypu karabinu powietrznego.

Więcej w Fandom

Losowa wiki