FANDOM

„Ludzkie ciało ma swoje serce. Ziemia ma swoje jądro. Każda rzecz ma swój ośrodek, z którego czerpie najgłębszą siłę. Źródłem siły zakonu templariuszy jest Wewnętrzne Sanktuarium. Tworzy ją dziewięcioro wybranych, po trzykroć troje. Jeśli uznamy, że jesteś godzien, zostaniesz wywyższony.”
Alan Rikkin do Simona Hathawaya[src]

Wewnętrzne Sanktuarium zakonu templariuszy – grupa najbardziej uzdolnionych i wpływowych członków współczesnego zakonu templariuszy, decydujących o najważniejszych sprawach tej organizacji. Przed członkami Wewnętrznego Sanktuarium odpowiadają zwykli Templariusze, Mistrzowie oraz Wielcy Mistrzowie. Natomiast członkowie Wewnętrznego Sanktuarium muszą odpowiadać przed Strażnikami, Radą Starszych, Generałem Krzyża i Czarnym Krzyżem.

Inicjacja Edytuj

Ubiór Edytuj

Postulant  w czasie inicjacji musiał być ubrany w długą białą koszulę oraz ceremonialną szatę z ciężkiego czerwonego materiału.

Przebieg Edytuj

„Tej nocy towarzyszyć ci będzie jedynie Ojciec Zrozumienia. Niech uwolni cię od wszystkiego, co nie służy umocnieniu Zakonu, i obdarzy niezachwianą pewnością. Niech cię oczyści i napełni zdecydowaniem. Nie śpij i nie śnij na jawie. Przyjdziemy po ciebie o świcie.”
Alan Rikkin do Simona Hathawaya[src]
Inicjacja polega na całonocnej modlitwie krzyżem w specjalnych szatach w kaplicy zakonu. Po zakończonym czuwaniu kandydat jest pytany czego się nauczył w czasie próby, jeśli pozostali członkowie uznają odpowiedź za poprawną próba kończy się sukcesem, lecz jeśli pozostali uznają kandydata za niegodnego odwrócą się od niego.

Członkowie Edytuj

Obecni członkowie Edytuj

Martwi członkowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Wewnętrzne Sanktuarium tworzy dziewiątka członków zakonu templariuszy, lecz od śmierci Alana Rikkina, 16 grudnia 2016 roku dziewiąte miejsce pozostaje puste.
  • Każdy członek Wewnętrznego Sanktuarium posiada specjalną przypinkę, która jest ostateczną bronią. Przypinka ta przypomina miecz, którego rękojeść i jelce stanowią ramiona krzyża templariuszy. Ostrze miecza pokrywa śmiertelna trucizna. Szpilki członek Wewnętrznego Sanktuarium morze użyć w samoobronie lub w ostateczności na sobie.

Galeria Edytuj

Wewnętrzne Sanktuarium

Członkowie Wewnętrznego Sanktuarium rozmawiający z Czarnym Krzyżem

Zobacz też Edytuj

Hierarchia templariuszy

TemplariuszMistrzWielki MistrzWewnętrzne SanktuariumStrażnik
Rada StarszychCzarny KrzyżGenerał Krzyża