Fandom

Assassin's Creed Wiki

Villa Auditore

2759stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Villa Auditore – powstała w 1290 roku i stanowiła wspaniały element architektury romańskiej, poprzedzając nadejście ery Renesansu. Wspaniała symetria posiadłości i podporządkowanie jej geometrii były w jej czasach niemal objawieniem. Po ataku Floreńczyków w 1320 roku lewa część fasady pozostała uszkodzona. W tym czasie Demenico Auditore, pradziadek Ezio , kupił willę. Choć oficjalnie zadeklarował chęć naprawy fasady i dodania galerii obrazów, tak naprawdę w sekrecie skupił się na przekształceniu wnętrza, przeprojektowując swój dom, aby był również fortecą i miejscem służącym specyficznemu szkoleniowi. Budynek górował nad miastem, które chronił, był z niego również doskonały widok na równiny Toskanii.

Demenico był nie tylko wojownikiem i architektem - był także zdolnym inżynierem. Obiekt posiada kilka unikatowych cech, takich jak ukryte pomieszczenia czy komnaty z mechanizmami blokującymi drzwi. To miejsce zdecydowanie wyprzedza swoje czasy, tak pod względem technologicznym, jak i architektonicznym.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki