Fandom

Assassin's Creed Wiki

Usterki

2755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Podczas korzystania z Animusa 1.28 użytkownik mógł doświadczyć w kilku momentach usterek, w trakcie których interfejs zostawał pokryty licznymi łańcuchami nukleotydów będących następstwem błysku pokrywającego cały ekran. Zjawisko to sygnalizowało możliwość zmiany percepcji użytkownika, w celu skupienia uwagi na określonej postaci, bądź wydarzeniu.

W chwili wystąpienia zakłócenia obrazu, Desmond Miles mógł zwrócić kamerę pierwotnie upozycjonowaną za plecami jego przodka, Altaïra Ibn-La'Ahada, w kierunku kluczowej osoby lub też obiektu występującego w przerywniku filmowym.

Usterki pojawiające się podczas konwersacji Altaïra, z umierającym celem do zlikwidowania, miały o tyle bogatsze zastosowanie, iż interakcja z nimi zmieniała nie tylko ujęcie danej sceny, lecz także wprowadzały zmianę w otaczającej asasyna rzeczywistości. Brak działania sprawiał, że konająca postać wypowiadała swoje kwestie w ramionach Altaïra. Poprzedzenie mechanizmu usterki natomiast, prowadził do skupienia kamery tylko i wyłącznie na celu, który podczas przemówień był nietknięty i znajdował się w pozycji stojącej, czasem także wędrując po wirtualnym obszarze.

Ciekawostki Edytuj

  • Podobne zjawisko występuje podczas ucieczki Altaïra przed ścigającymi go strażnikami. Informacja o dostępności "kamery pościgowej" jest bowiem przedstawiana w identyczny sposób, jak możliwość zmiany ujęcia w trakcie przerywnika filmowego;
  • interakcja przynajmniej z osiemdziesięcioma pięcioma procentami dostępnych usterek, nagradzane jest osiągnięciem "Pożeracz Wiedzy".
Ikona Nazwa Jak uzyskać Punkty Sekret?
AssassinsCreed HungererOfKnowledge.jpg Pożeracz Wiedzy Obejrzyj 85% wszystkich scenek po zakłóceniach obrazu pamięci 20 G.png Nie

Więcej w Fandom

Losowa wiki