Fandom

Assassin's Creed Wiki

Urzędnicy

2788stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
„(...) Mógłbyś też dopaść tych, którzy fałszywie świadczą przeciwko tobie. Przehandlowali godność za gotówkę. Nikt po nich nie zapłacze.”
Paola tłumacząca Ezio metody zmniejszania poziomu rozgłosu, 1476 r.[src]
Urzędnicy
  • Gildia, frakcja
Official.png
  • Urzędnik z listem gończym

Informacje techniczne
  • Miejsca działania:
  • Powiązana z:
  • Religia:
  • Chrześcijaństwo

Informacje historyczne
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe

Urzędnicy – postaci, występujące w Assassin's Creed II, Assassin's Creed: Brotherhood i Assassin's Creed: Revelations.

Assassin's Creed II i Assassin's Creed: Brotherhood Edytuj

Urzędnicy są ludźmi, którzy złożyli fałszywe zeznania w związku z asasynami, mówiąc, że są świadkami zbrodni popełnionych przez nich. W rzeczywistości jednak są ludźmi, których przekupiono, by właśnie takie zeznania składali.

Ezio Auditore da Firenze likwidował ich, gdy wartość jego wskaźnika rozpoznania zbliżała się lub przekraczała 75%, o tyle bowiem punktów procentowych spadał jego poziom rozgłosu po zabójstwie urzędnika. Na widok asasyna urzędnicy zaczynali uciekać.

Assassin's Creed: Revelations Edytuj

Inaczej rzecz miała się w szesnastowiecznym Konstantynopolu. Urzędnicy chodzili po mieście w otoczeniu dwóch bizantyjskich milicjantów, a kiedy zobaczyli Ezia, stawali do walki. Na ich uzbrojenie składał się podarowany im bizantyński miecz wojskowy, czyli standardowa broń ich sprzymierzeńców.

Zabicie urzędnika skutkowało obniżeniem poziomu rozgłosu o 50 punktów procentowych.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki