FANDOM

„(...) Mógłbyś też dopaść tych, którzy fałszywie świadczą przeciwko tobie. Przehandlowali godność za gotówkę. Nikt po nich nie zapłacze.”
Paola tłumacząca Ezio metody zmniejszania poziomu rozgłosu, 1476 r.[src]
Urzędnicy
  • Gildia, frakcja
Official.png
  • Urzędnik z listem gończym

Informacje techniczne
  • Miejsca działania:
  • Powiązana z:
  • Religia:
  • Chrześcijaństwo

Informacje historyczne
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe

Urzędnicy – postaci, występujące w Assassin's Creed II, Assassin's Creed: Brotherhood i Assassin's Creed: Revelations.

Assassin's Creed II i Assassin's Creed: Brotherhood Edytuj

Urzędnicy są ludźmi, którzy złożyli fałszywe zeznania w związku z asasynami, mówiąc, że są świadkami zbrodni popełnionych przez nich. W rzeczywistości jednak są ludźmi, których przekupiono, by właśnie takie zeznania składali.

Ezio Auditore da Firenze likwidował ich, gdy wartość jego wskaźnika rozpoznania zbliżała się lub przekraczała 75%, o tyle bowiem punktów procentowych spadał jego poziom rozgłosu po zabójstwie urzędnika. Na widok asasyna urzędnicy zaczynali uciekać.

Assassin's Creed: Revelations Edytuj

Inaczej rzecz miała się w szesnastowiecznym Konstantynopolu. Urzędnicy chodzili po mieście w otoczeniu dwóch bizantyjskich milicjantów, a kiedy zobaczyli Ezia, stawali do walki. Na ich uzbrojenie składał się podarowany im bizantyński miecz wojskowy, czyli standardowa broń ich sprzymierzeńców.

Zabicie urzędnika skutkowało obniżeniem poziomu rozgłosu o 50 punktów procentowych.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki