Umiejętność:Silny atak

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Silny atak – umiejętność występująca w Assassin's Creed, Assassin's Creed: Brotherhood oraz pośrednio w Assassin's Creed: Unity.

Assassin's Creed Edytuj

Jest to umiejętność bojowa. Altaïr zna ją od początku gry. By z niej skorzystać, należy przytrzymać przycisk odpowiedzialny za atak, a potem puścić. Postać korzystająca z silnego ciosu zadaje duże obrażenia przeciwnikowi, lecz na wyprowadzenie silnego ataku potrzeba dużo czasu.

Assassin's Creed: Brotherhood Edytuj

W tej odsłonie cyklu zadanie silnego ciosu jest możliwe tylko podczas walki na koniu. Ezio uderza przeciwnika mocnej, powodując zadanie większych obrażeń i obalenie rywala.

Assassin's Creed: Unity Edytuj

Silne ataki mogą być wyprowadzane po wyuczeniu się przez Arna Doriana odpowiedniej dla danego typu broni umiejętności. Wliczają się do nich:

Silne ataki można też wyprowadzać przy pomocy broni gilotynowej bez potrzeby kupowania umiejętności.

Assassin's Creed Chronicles: China Edytuj

Umiejętności tej nauczył Shao Jun Ezio Auditore. Atak taki był w stanie zniszczyć drewnianą tarczę, a słabsi wrogowie nie mogli go zablokować. będąc niewidocznym silny atak działał jak zwykłe zabójstwo.

Więcej w Fandom