Umiejętność:Śmierć z powietrza

2774strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Śmierć z powietrza – umiejętność, występująca we wszystkich częściach gry oprócz Assassin's Creed.

Assassin's Creed II Edytuj

Jest to jedna z trzech technik zabijania opracowana przez Altaïra Ibn-La'Ahada, którą rozszyfrował dla Ezia Leonardo da Vinci z Kodeksu. Pozwala ona na zlikwidowanie celu poprzez skok z krawędzi i gwałtowne wylądowanie na celu, wbijając przeciwnikowi ukryte ostrze w gardło. Za pomocą podwójnego ukrytego ostrza można zabić dwa cele jednocześnie.
Śmierć z powietrza (grafika symbolizująca) (ACB) (by Kubar906).png

Grafika symbolizująca tę umiejętność w Assassin's Creed: Brotherhood

Assassin's Creed: Brotherhood Edytuj

W tej odsłonie części umiejętność ta się nie zmienia poza tym, że można zadać śmierć z powietrza ze spadochronu.

Assassin's Creed: Revelations Edytuj

W kolejnej odsłonie cyklu dodano możliwość zadania śmierci z powietrza w trakcie zjazdu z liny.

Assassin's Creed III Edytuj

W kolejnej części możliwe jest zabójstwo z powietrza za pomocą jakiejkolwiek broni białej, a także muszkietu. Żołnierz, który wie, że Ratonhnhaké:ton lub Haytham chce na niego skoczyć, wykona unik.

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

W tej części ta umiejętność się nie zmienia.

Assassin's Creed: Rogue Edytuj

Umiejętność ta nadal się nie zmienia.

Assassin's Creed: Unity Edytuj

W tej części zabójstwo z powietrza można wykonać tylko ukrytym ostrzem. By wykonać zabójstwo z powietrza na dwóch celach, należy najpierw wykupić umiejętność umożliwiającą wykonywanie podwójnych zabójstw.

Assassin's Creed: Syndicate Edytuj

Technika wykonywania zabójstw z powietrza nie różni się niczym od Assassin's Creed: Unity.

Więcej z Fandomu