Fandom

Assassin's Creed Wiki

Ukryty pistolet

2718stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ukryty pistolet – pistolet, który został wymyślony przez Altaïra Ibn-La'Ahada przy pomocy Fragmentu Edenu, z którego również zabił Abbasa Sofiana. Dzięki stronom Kodeksu, które znalazł Ezio, Leonardo da Vinci mógł go dla niego odtworzyć.

Opis Edytuj

W sakiewce mogliśmy mieć tylko 6 pocisków, które były bardzo drogie – kosztowały 175 f (w Monteriggioni 145 f), były droższe od noży do rzucania. Można było je znaleźć w ciałach martwych strażników (od Assassin's Creed: Brotherhood).

Starcie Edytuj

Celowanie trwało około sekundę. Strzelenie do celu, w który nie celowaliśmy dokładnie nie daje 100% szans na trafienie, nawet z bliskiej odległości. Podczas walki nasz bohater może celować w strażników i zmniejszać ich morale. Słabsi żołnierze mogą uciec (nie działa na Brutali).

Udoskonalenie Edytuj

Przed oblężeniem Monteriggioni mogliśmy zauważyć, że Ezio może strzelać do celu nie pociągając za spust. Gdy nasz bohater używa lekkich mieczy lub młotów może zrobić kontrę, gdzie strzela w przeciwnika ukrytym pistoletem. Na przykład: Ezio blokuje atak i przebija strażnika mieczem, a następnie strzela w innego żołnierza.

Więcej w Fandom

Losowa wiki