Fandom

Assassin's Creed Wiki

Ugo

2775stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ugo – należał do Weneckiego Stowarzyszenia Złodziei podczas XV wieku.

Biografia Edytuj

W 1481 roku Ugo uczestniczył w ataku na Palazzo della Seta. Atak nie poszedł zgodnie z planem, w wyniku czego jeden członek stowarzyszenia, Rosa, została ranna. Wraz z pomocą Ezio, Ugo i inni złodzieje dali sobie radę z doprowadzeniem rannej Rosy do bezpiecznego miejsca, gdzie razem z Antonio de Magianis opatrzyli ranę złodziejki.

Później, Ugo poprosił Ezia o pomoc w uwolnieniu złodziejów, którzy zostali wzięci w niewolę podczas napadu na Palazzo della Seta. Po tym, jak z powodzeniem asasyn uwolnił złodziei, Ugo przyznał, że jest pod wrażeniem umiejętności młodego mężczyzny.

Następnie Ugo pomagał Eziowi w kradzieży zbroi z La Serenissima dla planu Antonia. Gdy już wszyscy byli przygotowani na atak na Palazzo della Seta, Ugo bardzo pomógł, wspierając Ezia w wykorzystaniu złodziei do rozproszenia po obszarze dzielnicy weneckiej.

Osobowość Edytuj

Ugo był bardzo nieufnym człowiekiem, zachowywał się złośliwie w stosunku do Ezio. Jednak po tym jak młody asasyn dowiódł swojej lojalności wobec Stowarzyszenia, Ugo zaczał darzyć go coraz większym zaufaniem.

Złodziej był zazdrosny także o Rosę, która często flirtowała z Ezio. Najprawdopodobniej to właśnie on był w związku z tą kobietą.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki