FANDOM

W Assassin's Creed III występuje wiele różnych strojów, z których większość można odblokować spełniając pewne wymogi. Ubranie nie zmienia żadnych statystyk i jest to zmiana czysto kosmetyczna.

Aby zmienić strój należy udać się do sekretnego pomieszczenia w domu Achillesa, gdzie znajdują się odblokowane ubrania.

Stroje Edytuj

Strój asasyna Edytuj

Podstawowe odzienie asasyna odblokowywane po zakończeniu piątej sekwencji wspomnień. Ten strój może być również pofarbowany.

Indiański strój Edytuj

Strój zrobiony ze skóry wilka, orlich piór i futra niedźwiedzia. Dostępny jedynie w DLC Tyrania Króla Waszyngtona.

Oryginalne odzienie Achillesa Edytuj

Strój, który był niegdyś noszony przez Achillesa. Starzec wręcza go Connorowi, kiedy ten zakończy misje związane z obrazem, który jego mentor chce odzyskać.

Strój Altaïra Edytuj

Szaty Altaïra odblokowywane są po zsynchronizowaniu wszystkich wspomnień na poziomie stu procent.

Strój Ezio Edytuj

Szaty Ezio Auditore da Firenze z Rzymu odblokowywane po zakupieniu ich na platformie Uplay za 30 punktów.

Uniform kapitana Aquili Edytuj

Można go odblokować kupując grę w przedsprzedaży na stronie Amazon lub kupując DLC ukryte tajemnice.

Mimo podobieństw między tym strojem, a odzieniem kapitana Aquili, są to jednak dwa różne ubrania – to wygląda bardziej oficjalnie i pozwala na więcej ruchów.

Odzienie kapitana Kidda Edytuj

Odblokowywane po ukończeniu misji na Oak Island.

Odzienie Kanien'kehá:ka Edytuj

Odblokowywane po zebraniu wszystkich piór z pogranicza.

Jest to ubranie noszone przez Ratonhnhaké:tona przed ukończeniem asasyńskiego treningu.

Uniform więźnia Edytuj

Odblokowywane po ukończeniu ósmej sekwencji wspomnień. Jest to ubranie, które Connor nosił podczas pobytu w więzieniu.

Odzienie kolonialnego asasyna Edytuj

Odblokowywane przy zakupieniu gry ze stron Target i Play.com w przedsprzedaży lub po aktywowaniu DLC ukryte tajemnice.

Galeria Edytuj

Stroje tymczasowe Edytuj

Haytham Edytuj

Standardowe ubranie Edytuj

Podstawowe ubranie Haythama z sekwencji 1-3.

Strój brytyjskiego żołnierza Edytuj

Strój żołnierza, który pozwalał Haythamowi wejść niezauważenie między szeregi armii brytyjskiej.

Odzienie kapitana Aquili Edytuj

Odzienie, które Ratonhnhaké:ton nosi podczas wypraw morskich.

Uniform najemnika Edytuj

Strój noszony przez Connora w trakcie wspomnienia Piana i płomienie, używany jako przykrywka.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Niezależnie od noszonego stroju, na statku Ratonhnhaké:ton zawsze będzie miał odzienie kapitana Aquili.
  • W przeciwieństwie do łuku, kołczan na strzały pojawia się tylko przy podstawowym odzieniu asasyna. Jest on obecny przy wszystkich ubraniach podczas ekranów ładowania.
  • Podczas noszenia strojów kolonialnego asasyna, kapitana Kidda czy kapitana Aquili, Connor nadal będzie próbował założyć na głowę kaptur, mimo tego, iż ma on na sobie czapkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki