Fandom

Assassin's Creed Wiki

Ubrania z Assassin's Creed II

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

W Assassin's Creed II, Ezio Auditore ma możliwość zdobycia czterech różnych ubrań. Są one pelerynami o odmiennych kolorach i w większości przypadków, emblematach reprezentujących określone miasto bądź ród. Istnieje także dodatkowe odzienie - szaty Altaïra, które można nabyć za 30 punktów na stronie Uplay.

Aby uzyskać dostęp do odblokowanych ubrań, należy z menu pauzy zaznaczyć opcję "Wyposażenie". Tam znajdziemy zakładkę "Ubrania", której wybranie wyświetli wszystkie posiadane przez gracza odzienia.

Prosta peleryna Edytuj

AC II Prosta Peleryna.png
Opis
Edytuj

Prosta peleryna to zwykłe odzienie. Jej właściciel musi wiedzieć, że straże będą reagowały na każde naruszenie prawa, a jego zła sława będzie w normalny sposób rosła i spadała.

Wygląd Edytuj

Brązowa ze szkarłatnym wnętrzem.

Sposób zdobycia Edytuj

Odbierz strój asasyna należący do Giovanniego Auditore w trakcie wspomnienia Pamiątka rodowa (Sekwencja 1).

Peleryna Medyceuszy Edytuj

AC II Peleryna Medyceuszy.png
Opis
Edytuj

Nosząc we Florencji pelerynę Medyceuszy utrzymujesz swą złą sławę na poziomie zerowym. Jednak straże nadal będą reagować na popełniane przez Ezio przestępstwa.

Wygląd Edytuj

Czerwona z żółtym pasem u dołu, przez który przechodzi cienka czerwona linia i czarnym wnętrzem. Na jej środku widnieje symbol Medyceuszy.

Sposób zdobycia Edytuj

Odbądź rozmowę z Lorenzo de' Medici na początku Sekwencji 6.

Peleryna wenecka Edytuj

AC II Peleryna Wenecka.png
Opis
Edytuj

Nosząc w Wenecji pelerynę wenecką, utrzymujesz swą złą sławę na poziomie zerowym. Jednakowoż straże nadal będą reagować na popełniane przez ciebie przestępstwa.

Wygląd Edytuj

Niebieska, z czarnym pasem u dołu i pozłacanym wnętrzem. Na jej środku widnieje symbol Wenecji.

Sposób zdobycia Edytuj

Ukończ Sekwencję 11.

Peleryna Auditore Edytuj

AC II Peleryna Auditore.png
Opis
Edytuj

Założenie peleryny Auditore poza Monteriggioni spowoduje natychmiastowe rozpoznanie cię jako osoby niepożądanej. Straże będą śledziły każdy twój krok, jeśli tylko cię zobaczą, a zadania zmniejszające złą sławę, takie jak zrywanie afiszy czy korumpowanie heroldów będą niedostępne. Jeśli jednak zmienisz pelerynę poziom twej złej sławy wróci do wcześniejszego stanu.

Wygląd Edytuj

Czarna ze szkarłatnym wnętrzem i symbolem rodziny Auditore na jej środku.

Sposób zdobycia Edytuj

Zbierz i dostarcz Marii wszystkie 100 piór, rozrzuconych po całej Italii.

Powiązane osiągnięcie Edytuj

Za przyodzianie peleryny Auditore w każdym mieście gracz otrzyma osiągnięcie "Pokaż, kim jesteś".

Ikona Nazwa Jak uzyskać Punkty Trofeum
AC2 Show your Colors.png Pokaż, kim jesteś Załóż pelerynę Auditore w każdym mieście 10G.png PS3Bronze.pngBrąz

Altaïr Edytuj

AC II Altair (kostium).png
Opis
Edytuj

Wczytanie Altaïra z banku pamięci Animusa nie ma wpływu na twoje aktualne umiejętności, nie koliduje też z noszoną zbroją ani systemem uzbrojenia.

Wygląd Edytuj

Szaty należące do Altaïra Ibn-La'Ahada, protagonisty Assassin's Creed.

Sposób zdobycia Edytuj

Drogą kupna za 30 punktów Uplay.

Adnotacja Edytuj

Korzystanie z tego stroju prowadzi do kilku niezgodności. Gdy Ezio nie posiada więcej noży do rzucania, jego kabury nadal są wypełnione. Z kolei ukryte ostrze na prawym ręku pozostanie niewidoczne, ale nadal będzie można z niego korzystać.

Stroje tymczasowe Edytuj

Istnieją ponadto trzy dodatkowe odzienia, które Ezio nosi przez określone wspomnienia w grze, bez możliwości ich ponownego założenia w dalszych częściach rozgrywki.

Strój florenckiego szlachcica Edytuj

Dostępny tylko w trakcie wspomnień Sekwencji 1: Tacy są chłopcy, Szkoda, że nie widziałeś tamtego, Braterska rywalizacja, Pod osłoną nocy, Posłaniec, Nauczka, Sekret Petruccia, Przyjaciel rodziny, Przesyłka specjalna i Więzień. Utrzymuje on złą sławę we Florencji na zerowym poziomie.

Odzienie karnawałowe Edytuj

Dostępne tylko w trakcie Sekwencji 9. Składa się początkowo z normalnej maski, która zostaje zastąpiona złotą maską w późniejszych wspomnieniach. Odzienie to utrzymuje złą sławę w Wenecji na zerowym poziomie.

Zbroja strażnika Borgiów Edytuj

Dostępna tylko w trakcie wspomnień Sekwencji 11: Czekajcie, a będzie wam dane i Współpraca.

Więcej w Fandom

Losowa wiki