Fandom

Assassin's Creed Wiki

Ubrania z Assassin's Creed: Revelations

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

W Assassin's Creed: Revelations, Ezio Auditore da Firenze może założyć kilka różnych ubrań.

Stroje Edytuj

Zwykłe szaty Edytuj

Ciemnoszare szaty z futrzanymi częściami na nadgarstkach i lewym ramieniu. Ezio zdobył je podczas podróży do Masjafu w Akce. To jedyny strój, który można modyfikować za pomocą barwników i nowych części zbroi.

Zbroja Tureckiego Asasyna Edytuj

Ten strój dostępny był jedynie w specjalnej edycji Assassin's Creed: Revelations.

Zbroja Brutusa Edytuj

Ten strój był dostępny jedynie dla osób, które zakupiły w przedsprzedaży grę w edycji Animusa. Jest to zbroja wyglądająca jak ta z Assassin's Creed: Brotherhood.

Desmond Miles Edytuj

Projekcja modelu Desmonda, do której dostęp można uzyskać po zebraniu 30 fragmentów danych Animusa.

Szaty Altaïra Edytuj

Ten strój był dostępny jedynie dla osób, które zakupiły w przedsprzedaży grę w edycji kolekcjonerskiej lub Animusa. Mimo, iż jest to strój dla Ezio, brakuje w nim serdecznego palca lewej ręki.

Sędziwy Altaïr Edytuj

Ten strój zostaje odblokowany po przejściu sekwencji 8. ze stuprocentową synchronizacją. Tak samo, jak w przypadku poprzedniego stroju, model nie ma serdecznego palca u lewej dłoni.

Galeria Edytuj

Tymczasowe stroje Edytuj

Strój minstrela Edytuj

Noszony jedynie we wspomnieniu Książęcy bal, pomógł Ezio niezauważenie wejść na uroczystość wyprawianą przez księcia Sulejmana. Mężczyzna odwracał uwagę cywilów i strażników, śpiewając i grając na lutni, podczas gdy inni asasyni eliminowali zabójców wynajętych do uśmiercenia gospodarza balu.

Strój Janczara Edytuj

Noszony tylko we wspomnieniu Walka o honor, pomógł Ezio niezauważenie wejść do janczarskiego obozu. Kiedy zrobiłby coś podejrzanego lub przebywałby samotnie, Janczarzy mogliby go zaatakować. Jedyną różnicą między strojem asasyna, a wojowników to ślady i rysy na masce.

Płaszcz z kapturem Edytuj

Noszony tylko w Kapadocji. Ezio używał go, by nie dać się wykryć na terenach kontrolowanych przez templariuszy.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki