Fandom

Assassin's Creed Wiki

Ubrania z Assassin's Creed: Brotherhood

2790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

W Assassin's Creed: Brotherhood, Ezio ma możliwość zdobycia ubrań za ukończone wyzwania. Po założeniu ubrania częściowo lub całkowicie zmieniają wygląd postaci, ale nie wpływają znacząco na rozgrywkę.

Ubrania można zdobyć na różne sposoby.

Peleryny Edytuj

Zwykła peleryna Edytuj

Zwykła peleryna, którą Ezio nosi od początku gry. Nie wpływa ona na rozpoznanie asasyna. Jest także jedyną peleryną, którą można zabarwić.

Peleryna Auditore Edytuj

Odblokowywana po pełnym odbudowaniu Rzymu.

Uszyta przez Marię Auditore z rozpaczy po utracie dziecka, ta peleryna pozwala Ezio ukazać dumę rodu Auditore. Została stracona przez Ezio podczas oblężenia Monteriggioni i oddana najmłodszemu synowi Borgii, Jofré'owi, jako łup wojenny.

Ezio odzyskuje ją po odbudowaniu Rzymu w 100% jako prezent od Jofré za pomoc. Utrzymuje także poziom rozpoznania asasyna na zerowym poziomie.

Peleryna Borgii Edytuj

Odblokowywana po zebraniu wszystkich 101 flag Borgii z Rzymu.

Podobnie jak w przypadku peleryny Auditore, utrzymuje poziom rozpoznania asasyna na zerowym poziomie.

Peleryna Medyceuszy Edytuj

Odblokowywana po zsynchronizowaniu gry z Assassin's Creed: Project Legacy i skompletowaniu Auditore Mnemonic set. Nie oddziałuje ona na poziom złej sławy.

Jest ona także jednym z artefaktów, które Desmond mógł znaleźć w Monteriggioni w dzisiejszych czasach.

Peleryna wenecka Edytuj

Galeria Edytuj

Pełne stroje Edytuj

Zbroja Altaïra Edytuj

Jest to ciemna zbroja asasyna noszona niegdyś przez samego Altaïra. Ezio może ją przyodziać w Assassin's Creed II po przejściu wszystkich Grobowców Asasynów i ma ją na sobie w Assassin's Creed: Brotherhood na początku gry. Traci ją jednak podczas oblężenia Monteriggioni.

Można ją odzyskać, kupując za 20 punktów w Uplay. Nie zmienia ona właściwości noszonych przez Ezio zbroi.

Szaty Altaïra Edytuj

Można je zakupić w Uplay za 20 punktów.

Szaty noszone przez samego Altaïra w trakcie Trzeciej Krucjaty Krzyżowej. Ezio nie może ich tak na prawdę przyodziać, ponieważ jest to projekcja modelu Altaïra widoczna tylko dla użytkownika Animusa.

Strój florenckiego szlachcica Edytuj

Można go zakupić w Uplay za 20 punktów.

Strój florenckiego szlachcica był noszony przez Ezio zanim został asasynem. Ezio nie może ich tak na prawdę przyodziać, ponieważ jest to projekcja modelu jego postaci z początku Assassin's Creed II.

Desmond Miles Edytuj

Możliwe do zakupienia w Uplay za 20 punktów.

Projekcja wprowadzonego do Animusa modelu Desmonda. Zmieniają się także animacje chodzenia i wolnego biegu.

Raiden Edytuj

Odblokowywane po przejściu wszystkich treningów z co najmniej brązowym medalem.

Projekcja modelu postaci Raidena z gry Metal Gear Solid.

Zbroja Helmschmied Drachen Edytuj

Ta zbroja została zawarta w edycjach: Kodeks, Da Vinci, Platynowej oraz w przedsprzedaży na stronie Amazon, może zostać także odblokowana po zakupieniu DLC Zniknięcie Da Vinciego.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki