Fandom

Assassin's Creed Wiki

Trening wirtualny

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Grafika przedstawiająca Trening Wirtualny.jpg

Grafika przedstawiająca Trening Wirtualny

Trening wirtualny – funkcja Animusa 2.01, utworzona przez Rebeccę Crane, by ułatwić treningi Desmondowi Milesowi. Ta funkcja była dostępna tylko w grze Assassin's Creed: Brotherhood, gdyż w kolejnej części White Room uległ uszkodzeniu, a sam trening rozpadł się na samouczki.

Opis Edytuj

Trening wirtualny zawierał cztery tryby treningów, czyli: Swobodny bieg, Znajdź, Skrytobójstwo i Walka. W każdym z trybów była określona liczba zadań, ułożona w listę według poziomu trudności (od góry – najłatwiejsze, do dołu – najtrudniejsze). Za wykonanie zadań użytkownik otrzymywał medale: złoty, srebrny i brązowy.

Tryby treningów Edytuj

Swobodny bieg Edytuj

W tym trybie zadaniem był bieg do wyznaczonych punktów, na czas. Tryb ten zawierał 9 zadań:

  • Wyścig-samouczek (Samouczek zaawansowanych umiejętności swobodnego poruszania się, wystartuj w wyścigu na czas.).
Brązowy medal
Brązowy medal by DarknessEyes23.png
za przebiegnięcie wyznaczonej trasy w czasie nie dłuższym niż 1 minuta 20 sekund.

Srebrny medal
Srebrny medal by DarknessEyes23.png
za przebiegnięcie wyznaczonej trasy w czasie nie dłuższym niż 1 minuta.

Złoty medal
Złoty medal by DarknessEyes23.png
za przebiegnięcie wyznaczonej trasy w czasie nie dłuższym niż 45 sekund.

Krótki wyścig 1-A (Wykonaj szybki sprint, próbując pokonać jak najdłuższy dystans w ciągu minuty.)

  • Brązowy medal za przebiegnięcie wyznaczonej trasy w czasie nie dłuższym niż 1 minuta.
  • Srebrny medal za przebiegnięcie wyznaczonej trasy w czasie nie dłuższym niż 45 sekund.
  • Złoty medal za przebiegnięcie wyznaczonej trasy w czasie nie dłuższym niż 35 sekund.

  • Brązowy medal za przebiegnięcie wyznaczonej trasy w czasie nie dłuższym niż 45 sekund.

Pełny wyścig A (Ukończ dłuższy wyścig, wykorzystując podczas niego takie elementy, jak skakanie czy wspinanie się.)

  • Brązowy medal za przebiegnięcie wyznaczonej trasy w czasie nie dłuższym niż 2 minuty 40 sekund.
  • Srebrny medal za przebiegnięcie wyznaczonej trasy w czasie nie dłuższym niż 1 minuta 55 sekund.
  • Złoty medal za przebiegnięcie wyznaczonej trasy w czasie nie dłuższym niż 1 minuta 37 sekund.

Krótki wyścig 1-B (Wykonaj szybki sprint, próbując pokonać jak najdłuższy dystans w ciągu minuty.)

Pełny wyścig B (Ukończ dłuższy wyścig, wykorzystując podczas niego takie elementy, jak skakanie czy wspinanie się.)

  • Złoty medal za przebiegnięcie wyznaczonej trasy w czasie nie dłuższym niż.

Skrytobójstwo Edytuj

W tym trybie zadaniem gracza było wykonanie cichego zabójstwa na 8 strażnikach rozstawionych w różnych miejscach małego obszaru na czas. Podczas wykonywania 6 zadań (trzech, używając tylko ukrytego ostrza i trzech, używając dowolnej broni) trzeba uważać, by żaden ze strażników nie zauważył jak zabijasz innego strażnika.

Ukryte Ostrze (Zabij 8 celów, korzystając tylko z ukrytego ostrza, jednocześnie nie dając się wykryć.)

  • Brązowy medal za wyeliminowanie 8 strażników w czasie nie dłuższym niż 6 minut.
  • Srebrny medal za wyeliminowanie 8 strażników w czasie nie dłuższym niż 3 minuty.
  • Złoty medal za wyeliminowanie 8 strażników w czasie nie dłuższym niż 1 minuta 40 sekund.

Wszystkie rodzaje broni (Zabij 8 celów, nie dając się wykryć.)

  • Srebrny medal za wyeliminowanie 8 strażników w czasie nie dłuższym niż 2 minuty i 30 sekund.
  • Złoty medal za wyeliminowanie 8 strażników w czasie nie dłuższym niż 1 minuta i 20 sekund.

Ukryte Ostrze 2 (Zabij 8 celów, korzystając tylko z ukrytego ostrza, jednocześnie nie dając się wykryć.)

  • Srebrny medal za wyeliminowanie 8 strażników w czasie nie dłuższym niż 2 minuty 30 sekund.

Wszystkie rodzaje broni 2 (Zabij 8 celów, nie dając się wykryć.)

Znajdź Edytuj

W tym trybie zadaniem gracza było znalezienie określonej liczby flag Borgiów na czas. Tryb ten zawierał tylko trzy zadania.

Polowanie na flagę 1, 2 i 3 (Zbierz 15 flag Borgiów)

  • Brązowy medal za zebranie 15 flag Borgiów w czasie nie dłuższym niż 3 minuty i 30 sekund.
  • Srebrny medal za zebranie 15 flag Borgiów w czasie nie dłuższym niż 2 minuty.
  • Złoty medal za zebranie 15 flag Borgiów w czasie nie dłuższym niż 1 minuta i 30 sekund.

Walka Edytuj

W tym trybie zadaniem gracza było wykonywanie serii zabójstw. Medal otrzymywano za ilość zabójstw i punkty podliczane sposobem liczba zabójstw x najdłuższa seria zabójstw. Tryb ten zwierał 5 zadań.

Przesławne ukryte ostrze (Zabij jak najwięcej wrogów, nie dając się trafić – wykorzystaj do tego ukryte ostrze.) W tym zadaniu liczyło się to, ile wykonano zabójstw.

  • Brązowy medal za zabicie 3 strażników w otwartej walce.
  • Srebrny medal za zabicie 10 strażników w otwartej walce.
  • Złoty medal za zabicie 20 strażników w otwartej walce.

Idealnie – wszystkie rodzaje broni (Użyj wszystkich rodzajów broni, żeby zabić jak najwięcej strażników, nie dając się trafić.)

Krótka seria zabójstw (W ciągu 45 sekund dokonaj jak najdłuższej serii zabójstw. Wynik = najlepsza seria x liczba zabitych.)

  • Brązowy medal za otrzymanie 20 punktów.
  • Srebrny medal za otrzymanie 100 punktów.
  • Złoty medal za otrzymanie 200 punktów.

Średnia seria zabójstw (W ciągu 1:30 min. dokonaj jak najdłuższej serii zabójstw. Wynik = najlepsza seria x liczba zabitych.)

  • Złoty medal za otrzymanie 300 punktów.

Długa seria zabójstw (W ciągu 2 minut dokonaj jak najdłuższej serii zabójstw. Wynik = najlepsza seria x liczba zabitych.)

  • Złoty medal za otrzymanie 400 punktów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki