Fandom

Assassin's Creed Wiki

Thomas Preston

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

„Z tego chaosu nie wyniknie nic dobrego! Wracajcie do swych domów, a przewinienia pójdą w niepamięć!”
―Thomas próbujący uspokoić manifestujących ludzi podczas bostońskiej masakry.[src]

Thomas Preston (1722-1798) – oficer armii brytyjskiej.

Biografia Edytuj

Thomas urodził się w Irlandii w 1722 roku. Później dołączył do armii brytyjskiej, na stanowisko oficera. Został przydzielony do dwudziestego dziewiątego regimentu piechoty w Bostonie.
5 marca 1770 roku, Achilles Davenport i jego uczeń, Ratonhnhaké:ton pojawili się w Bostonie, na głównym placu. Zastali tam wściekły tłum i negocjującego z nimi Thomasa Prestona. Był tam też Haytham Kenway, wielki mistrz zakonu templariuszy. Próbował on sprowokować Czerwone kubraki do otworzenia ognia w kierunku tłumu.
Ratonhnhaké:ton śledził zatrudnionego przez templariuszy najemnika. Gdy tylko ten miał wystrzelić z muszkietu, młody Indianin zabił go. Nie wiedział jednak, że na drugim dachu stoi Charles Lee, który wystrzelił z pistoletu w powietrze. Brytyjscy żołnierze myśleli, iż grupa manifestujących otworzyła ogień, więc ci odpowiedzieli im strzałami z muszkietów, w wyniku czego zginęło pięciu bezbronnych ludzi.
Po zakończeniu bostońskiej masakry, Preston został oskarżony o morderstwo. Uniewinniono go jednak. Po tym zdarzeniu odszedł z armii i osiedlił się w Irlandii. Jego adwokat, a później drugi prezydent Stanów Zjednoczonych Ameryki, John Adams uważał, że widział go w Londynie w 1780 roku.

Więcej w Fandom

Losowa wiki