Fandom

Assassin's Creed Wiki

Thom Kavanagh

2719stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
„Jest w tobie jakiś naturalny geniusz, chłopcze, mądrość ponad twe lata”
―Jonathan Davenport do Thoma

Thom Kavanagh, właściwie Thomas Kavanagh Jr. (ur 1653 w Bostonie; zm. 1706 w Long Bay) – jeden z Mędrców, syn Thomasa i Elizabeth Kavanagh, reinkarnacja Aity.

Biografia Edytuj

Młodość Edytuj

Urodził się w Bostonie w 1652 roku jako syn Elizabeth Kavanagh i Thomasa Kavanagh. W wieku 12 miesięcy wypowiedział swoje pierwsze słowa: Moja miłość i Ukochana. Z powodu dwóch odmiennych kolorów oczu był szkalowany przez sąsiadów i znajomych. W wieku 2 lat zaczął zwracać się do rodziców pani Elizabeth i panie Thomasie. Pierwsze wspomnienia przeszłości zaczęły nachodzić go w wieku 4 lat i trwały aż do osiągnięcia przez niego wieku 14 lat. W tym też wieku został czeladnikiem stolarza imieniem Jonathan Davenport. Po pięciu latach skończył termin u Davenporta i postanowił wybrać się w podróż morską.

Życie w Kingston Edytuj

Podczas trwającej rok wyprawy morskiej zwiedził część Indii Zachodnich i osiadł w Kingston gdzie został zatrudniony przez plantatora, Petera Beckforda. W 1673 do portu przybył statek wiozący templariusza Laureano Torresa, który przybył w gościnę do jego pracodawcy. Przy ich pierwszym spotkaniu templariusz rozpoznał w nim Mędrca i zaczął wypytywać o wizje które go nachodzą. Thom zaprzeczył jakoby takie wizje go nachodziły i uciął rozmowę. Tej samej nocy dostał od niego list w którym namawiano go na spotkanie do którego jednak nie doszło ze względu na atak asasynów na domostwo Beckforda. Jeden z nich przedostał się do środka i odnalazł Thoma w jego kwaterze. Następnie asasyn uśpił go za pomocą dmuchawki i wyprowadził z domu.

Pobyt w Tulum i Long Bay Edytuj

Kiedy Thomas odzyskał przytomność znajdował się w siedzibie asasynów w Tulum, a człowiek, który go porwał, Bahlam, był ich przywódcą. Podczas swojego pobytu w wiosce Kavanagh zgłębił część sekretów które w sobie krył. Często rozmawiał z Bahlamem który chciał się dowiedzieć o nim jak najwięcej. Postanowił opuścić asasynów i przez rok żeglował po morzu aż trafił do zatoki Long Bay. Tam odnalazł Obserwatorium gdzie zatrzymał się wśród tubylców i poświęcił 40 lat na zgłębianie swej przeszłości i medytację. W 1706 roku ciężko zachorował. Wtedy też spisał swoje przeżycia w 20 listach licząc, że trafią one do kogoś kto tak jak on jest Mędrcem i że pomogą mu zrozumieć jego własną naturę. Wkrótce potem zmarł, po czym został pochowany przez tubylców w jaskiniach Long Bay wraz z ostatnim z listów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki