Fandom

Assassin's Creed Wiki

Terry

2716stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Terry – postać występująca w Assassin's Creed III.

Assassin's Creed III Edytuj

Terry jest szkockim drwalem, który mieszkał w Domostwie Davenporta podczas rewolucji amerykańskiej, razem z żoną Dianą i dwoma synami.

Życie przed osiedleniem się w Osadzie Edytuj

Przed zamieszkaniem w Domostwie Davenporta, Terry wraz ze swoją rodziną oraz jego przyjaciela Godfrey'a osiedlili się na niewielkim poletku koło Champlain.

Podczas jednej z wypraw na tereny późniejszej Osady, Terry wpadł do rzeki. Jako że Godfrey nie był w stanie mu pomóc, popędził do posiadłości i wrócił z asasynem Ratonhnhaké:tonem, który pomógł nieszczęsnemu drwalowi. Od tej pory drwale zdecydowali się zamieszkać w Osadzie, stając się jej pierwszymi rezydentami.

Życie w Osadzie Edytuj

Po włamaniu, które nastąpiło krótko po osiedleniu się w Domostwie Davenporta, nastąpiło chwilowe poróżnienie się Terry'ego i Godfrey'a. Obaj uważali włamanie za winę niedopatrzenia drugiego. Wybuchła bójka, którą przerwał Ratonhnhaké:ton. Godfrey po walce określił incydent za mało istotny – powiedział Ratonhnhaké:tonowi, że z ich bójek powinni utworzyć nowy kalendarz.

Kiedy do Osady po raz pierwszy przybył Ojciec Timothy Terry wspomniał, że jej mieszkańcy ciężko pracują i jeśli kapłan będzie chciał tam zamieszkać będzie musiał sam się utrzymywać.

Terry pomagał także Connorowi, Godfrey'owi i Myriam w walce z brytyjskimi żołnierzami, którzy przybyli po Davida.

Drwal przyszedł na pogrzeb Achillesa Davenporta. Położył on różę na jego trumnie.

Ciekawostki Edytuj

  • Terry i jego żona byli analfabetami. Potrzebowali pomocy Ojca Timothyego, kiedy otrzymali list od kuzyna Terryego, Jocka.
  • Podczas zimy można spotkać synów Terryego, budujących bałwana przed ich domem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki