Fandom

Assassin's Creed Wiki

Tawerny

2774strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
AC4 Tavern.png

Tawerna w Wielkiej Inagui

Tawerny (lub karczmy) – miejsca użytku publicznego, w których korzystający mogą otrzymać jedzenie, alkohol oraz nocleg. Klienci mogli tam również uprawiać hazard i posłuchać muzyki.

Podczas swojego pobytu w Rzymie, Ezio Auditore da Firenze pomagał rzymskim złodziejom. Założyli oni swoją siedzibę w tawernie La Volpe Addormentata po odrestaurowaniu jej.

1460121939076.png

ikona tawerny

By móc swobodnie korzystać z dóbr tawern na Karaibach, Edward Kenway musiał dowieść swojej siły w walce z opryszkami przebywającymi w karczmie. Kiedy już mu się udało, mógł spokojnie się czegoś napić, uzyskać informacje od karczmarza lub nawet rekrutować nowych członków załogi swojego statku.

Alonzo Batilla odwiedza karczmę tylko po to, by rekrutować nowych członków załogi na swój okręt.

Tak jak Edward, Shay Cormac mógł wejść do tawerny uprzednio pozbywając się bandytów tam przebywających. Po tym mógł uzyskać informacje od karczmarza i rekrutować załogę Morrigan.

W koloniach brytyjskich templariusze założyli swoją siedzibę główną w tawernie o nazwie Green Dragon. Tam często się spotykali i omawiali swoje plany i działania.

Asasyn Ratonhnhaké:ton nie korzystał z dóbr tawern, a jedynie spotykał się tam ze swoimi rekrutami. Pomógł on także Oliverowi i Corrine oraz pozwolił im wybudować własną karczmę – Na końcu drogi – na terenie Domostwa Davenporta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki