Fandom

Assassin's Creed Wiki

Tablety

2775stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Tablet (ikonka) (ACRG).png
Tablety
  • Przedmiot
Tablet (ACRG).png

Informacje techniczne
  • Wartość:
  • Brak możliwości kupna
  • Status:
  • Rzadkie
  • Liczba:
  • 20 (zgubionych)
  • co najmniej 32
  • Występuje w:

Tablety – komunikatory, które otrzymuje każdy pracownik Abstergo Entertainment. Wraz z tabletem pracownicy otrzymują słuchawkę, która jest połączona bezprzewodowo z komunikatorem.

Opis Edytuj

Służą one do:

  • przeglądania posiadanych plików;
  • wysyłania, odbierania maili;
  • sprawdzaniu położenia;
  • sprawdzania statystyk synchronizacji.

W 2014 roku podczas ewakuacji budynku z powodu ataku wirusa dwudziestu pracowników zgubiło swoje tablety. Wszystkie je zebrał, na prośbę Violet da Costa nieznany z imienia technik, mimo iż zgubione tablety powinien przekazać ochronie.

Nagrodą za znalezienie wszystkich tabletów jest obraz przedstawiający most a za nim kościół w Sleepy Hollow. Koło kościoła na cmentarzu zaznaczony jest punkt ukrycia skarbu, którym są angielskie pistolety kapiszonowe.

Treść Edytuj

1-10 Edytuj

Do: Robert Fraser
DW: Aidan St. Claire; Victoria Bibeau
Od: Melanie Lemay
Data: 18 cze 2014
Temat: Arno Dorian

Cześć Robercie,

Masz świetne rekomendacje i nie mogę się ciebie doczekać w naszym studio. Przyjęłam Cię do mojego specjalnego projektu. Twój obiekt to Arno Dorian. Jego opowieść toczy się podczas Rewolucji Francuskiej! Chcę, żebyś zbadał wszystkie aspekty jego życia. Celem jest stworzenie nowego hitu, który pokażemy szefostwu Abstergo w przyszłym roku. W związku z tym cały projekt jest SUPER tajny. Twoim bezpośrednim przełożonym będzie Aiden St. Claire (wysyłam mu kopię maila). Możesz rozmawiać o projekcie WYŁĄCZNIE z Aidenem lub ze mną. Pewnie będziesz robił w Animusie nadgodziny, więc dodam do Twoich obowiązków cotygodniowe spotkanie z psychiatrą, dr Bibeau (wysyłam jej kopię maila). Pani doktor zadba o to, abyś nie cierpiał z powodu Efektu Krwawienia.

Witaj w Abstergo Entertaiment! Nie zawiedź mnie :)

M.L.

Miejsce: Piętro drugie. Na ziemi przy windzie.

Do: Jean-Francois Brunet
Od: Melanie Lemay
Data: 07 lip 2014
Temat: Tragedia Jakuba de Molay

Hej, właśnie przeczytałam ostatni tekst do pierwszego epizodu: "Ostatni z bohaterskich Templariuszy, Jakub de Molay, był człowiekiem zasad i wybitnym myślicielem zdradzonym przez tego, któremu ufał najbardziej – skorumpowanego króla Francji". ŚWIETNE. I myślę, że nasi użytkownicy też będą tym zachwyceni! To będzie klejnot, gwóźdź programu naszej premiery Helixa na jesieni!

Wspaniała robota, dziękuję wszystkim!

M.L.

Miejsce: Biuro zarządu. Serwerownia z komputerem.

Do: M.-O. Boudreault
Od: Melanie Lemay
Data: 09 lip 2014
Temat: Historyczni zabójcy – Altaïr

Cześć, M-O!

Rozumiem twoje obawy, zwłaszcza że już odpuściliśmy sobie kilka historycznych postaci podczas poprzednich analiz rynkowych. Mimo wszystko wydaje mi się, że możemy wykorzystać dużą część z tych danych w celu przedstawienia tych ludzi nie jako fikcyjnych bohaterów produktów akcji, ale w charakterze głównych postaci dokumentów historycznych. Po kilku iteracjach doszliśmy do poniższego podsumowania, które najlepiej oddaje nasze podejście: "W chaotycznym okresie krucjat występki jednego człowieka przekraczają wszystko, czego dopuszczają się inni. Sprawdź na własnej skórze, co to znaczy być bezlitosną maszyną do zabijania w okresie religijnej zawieruchy". To mogłaby być seria, coś w stylu "Zabójcy Historii"? Ha, ha, mega lamerska nazwa, ale wiesz, o co mi chodzi. Ale może to być pojedyncze dzieło. Mogłoby się wtedy nazywać "Morderstwo w Lewancie" czy coś takiego. Na start Helixa przygotujemy kilka funkcjonalności związanych z tymi kontrowersyjnymi postaciami. Zobaczymy, jak to pójdzie, a potem, czy kontynuować serię, czy może spróbować czegoś innego.

Dzięki za Twoje szczere opinie, to zawsze cenne!

M.L.

Miejsce: Piętro drugie. Biuro Juhani Otso Berga.

Do: M.-O. Boudreault
Od: Melanie Lemay
Data: 16 lip 2014
Temat: Ezio Auditore

Cześć, M-O!

Zgadzam się, że przez swój szemrany charakter Ezio nie nadaje się na głównego bohatera. Może da się go wyciąć i stworzyć wirtualną atrakcję turystyczną? Coś w stylu: "Odwiedź Renesans i zakosztuj wspaniałego wina, wolnych myśli i plugawych serc, a Abstergo Industries pokaże ci prawdziwe znaczenie Oświecenia. Bierz udział w szalonych przyjęciach, bądź świadkiem wydarzeń niewidzianych od 500 lat i stań ramię w ramię z najsłynniejszym jajogłowym wszech czasów, Leonardem da Vinci". Zastanawiam się również nad serią skupiającą się na najważniejszych seryjnych mordercach w historii, Ezio doskonale do tego pasuje. Tak czy owak, przemyśl to sobie i daj znać, na co udało Ci się wpaść!

M.L.

Miejsce: Piętro drugie. Pod logiem Abstergo, między dwoma stanowiskami.

Do: M.-O. Boudreault
Od: Melanie Lemay
Data: 19 lip 2014
Temat: Connor

Cześć, M-O!

Uważam, że powinniśmy skupić się na Jerzym Waszyngtonie, a nie na Connorze. "Waszyngton i Wilk" nieźle brzmi. "Bądź świadkiem nieoczekiwanej przyjaźni pomiędzy najbardziej szanowanym bohaterem Ameryki, generałem Jerzym Waszyngtonem oraz Connorem, posępnym Indianinem z plemienia Mohawków – oto ekscytująca opowieść o przemocy, zemście i zdradzie, której akcja toczy się podczas pierwszych lat Rewolucji Amerykańskiej." Jerzy Waszyngton to dobra marka. Nie wiem, czy uda się wycisnąć z Connora więcej niż jeden produkt. I lepiej nie mówić nawet o jego żonie ani tym, jak zginął. Co za wpadka.
M.L.

Miejsce: Piętro Drugie. Pokój z drugim poziomem zabezpieczeń.

Do: Jean-Francois Brunet
Od: Melanie Lemay
Data: 21 lip 2014
Temat: Haytham Kenway

Tak dla Twojej wiadomości, dzisiaj dostałam info od działu redakcyjnego. Historia jest nietknięta, ale tak będzie brzmiał tekst w menu w części dotyczącej Haythama Kenwaya: "Oddany patriota, uznany naukowiec, kochający ojciec. Tylko w Helixie ujrzysz wydarzenia, które doprowadzimy do męczeńskiej śmierci jednego z najmniej znanych bohaterów Amerykańskiej Rewolucji. Dostępne tylko w systemie Helix!" Myślę, że taki opis idealnie pasuje do wybranego przez Ciebie tytułu, "Samotny Orzeł". Haytham spodoba się szerokiej publiczności, a jego historia na pewno sprawi, że ludzie będą mieli "FEELUNY", jak to mówią teraz te dzieciaki w necie. O mój Boże, ale jestem stara, prawda?
M.L.

Miejsce: Biuro zarządu. Po lewej stronie balkonu.

Do: Christopher Darby
Od: Melanie Lemay
Data: 27 lip 2014
Temat: Edward Kenway

Diabły Karaibów zbudowaliśmy na bazie jego genetycznych wspomnień. Ale wydaje mi się, że możemy pójść dalej. Czy nie dałoby rady opowiedzieć o jego faktycznym życiu? Albo inaczej, czy wiemy cokolwiek o jego życiu po tym, jak wrócił do Anglii? Wiem, że jego rodzina miała gdzieś w Londynie sporą posiadłość. Wciąż stoi? Nie chciałabym wywoływać wrażenia, że studio tylko wykorzystuje te same wspomnienia genetyczne raz za razem, więc choć chcę użyć tych samych zasobów dla oszczędności, samo doświadczenie musi być całkowicie świeże.

M.L.

Miejsce: Hol. Przy jednym z okrągłych stołów.

Do: Kristina Uhrich
Od: Melanie Lemay
Data: 01 sie 2014
Temat: Aveline de Grandpré

Chciałabym zastanowić się nad możliwością kontynuacji wątków z Liberation. Znaleźliśmy nagrania dotyczące działań Aveline w Nowej Anglii i jasnym jest, że w późniejszym okresie swojego życia była równie aktywna. Idealna byłaby druga część Liberation albo jakaś kontynuacja, ale rozumiem, że to wymaga środków, których na razie nie mamy. Szybkim rozwiązaniem byłoby ponowne użycie istniejących zasobów z bardziej rodzinnym podejściem do tej historii: "Od podrzędnej służącej do kobiety pełnej godności i dumy. Oto podnosząca na duchu osiemnastowieczna opowieść o młodej Kreolce, która stara się odszukać swą zaginioną matkę i raz na zawsze zaleczyć rany rozstania". Co więcej, "Wyzwolenie Lady Aveline" mogłoby wygenerować dochody ze strony kobiet, moim zdaniem zbyt długo już ignorujemy tę grupę docelową.

M.L.

Miejsce: Piętro drugie. Na biurku w jednym z boksów.

Do: Jean-Francois Brunet
Od: Melanie Lemay
Data: 04 sie 2014
Temat: Robert de Sable

Zaczynam mieć wątpliwości co do produktu na temat Roberta de Sable. Był wprawdzie wielkim przywódcą, ale nie wiem, czy cokolwiek wyróżnia rycerza, który walczył i zginął podczas Krucjat. Zastanawiam się, czy nie moglibyśmy odłożyć go na bok i skupić się na Madeleine de L'Isle? Kobieta interesu, która odnosi sukcesy w Luizjanie w czasach prekolonialnych wydaje się być historią znacznie ciekawszą.

M.L.

Miejsce: Hol. Serwerownia po prawej stronie na końcu korytarza.

Do: Jean-Francois Brunet
Od: Melanie Lemay
Data: 05 sie 2014
Temat: Triumf Borgiów

Uważam, że skupianie się na jego dysfunkcyjnej rodzinie to błąd. Zmieniłam Twoją propozycję i sugeruję poszukać czegoś w tym rodzaju: "Walka Rodrigo Borgii o uzdrowienie kościoła katolickiego z irracjonalnych nadużyć i korupcji, prowadzona z najwyższej pozycji – Papieża. Na własne oczy zobacz jego drogę ku władzy, reformy i niespodziewana śmierć". Ale sam program jest wspaniały. Świetna robota! Przekaż gratulacje swojej ekipie! :)

M.L.

Miejsce: Hol. Przy wejściu do windy.

11-20 Edytuj

Do: Jean-Francois Brunet
Od: Melanie Lemay
Data: 10 sie 2014
Temat: Cesare Borgia

Cześć,

Po przejrzeniu całego zaprezentowanego przez Ciebie materiału podjęłam decyzję, że zamiast poświęcenia całego odcinka obrzydliwemu Cesare Borgii, wykorzystamy jego historię, aby dodać trochę akcji i intryg do istniejącego już produktu o Rodrigo Borgii. Cesare jest zbyt wielkim dupkiem, żeby mieć swój własny show!

M.L.

Miejsce: Poziom bezpieczeństwa. Tuż obok serwera.

Do: Jean-Francois Brunet
Od: Melanie Lemay
Data: 17 sie 2014
Temat: Laureano Torres

Nie wiem, jak mam to grzecznie ująć, więc proszę, nie traktuj tego osobiście ani w charakterze ogólnych uwag dotyczących Ciebie lub Twojej pracy. Jesteś gwiazdą! Ale. Uważam, że przygotowanie wirtualnego produktu w całości poświęconego Laureano Torresowi jest najnudniejszym pomysłem, jaki kiedykolwiek trafił na moje biurko. Przykro mi! :(

M.L.

Miejsce: Piętro drugie. Odgałęzienie po prawej stronie. Na krześle w jednym z biur.

Do: Philippe Chartrad
Od: Melanie Lemay
Data: 21 sie 2014
Temat: Giovanni Borgia

A zatem, jeśli rozumiem Twoje raporty, to twierdzisz, że Giovanni Borgia urodził się zdeformowany, cudem przeżył, często miał halucynacje dot. swoich poprzednich żywotów i współpracował z największymi okultystami Renesansu? To NIESAMOWITE! Nasz ostatni film o mocach nadprzyrodzonych, "Oni chodzą wśród nas", miał bardzo kiepskie recenzje. Jeśli możemy użyć tych wspomnień genetycznych, by rozpocząć nowy brand okultystycznych thrillerów, może uda nam się zdobyć z powrotem serca niektórych niezadowolonych fanów!

M.L.

Miejsce: Hol. Recepcja.

Do: Ajay Rana
Od: Melanie Lemay
Data: 24 sie 2014
Temat: SI Dvija

Cześć, Ajay!

Sądzę że zdołamy użyć technologii Animusa do stworzenia cyfrowej wersji Monimy Das i ukończenia produkcji sztucznej inteligencji Dvija. Moje kondolencje dla twojej wytrwałej obsady i zespołu. Jeśli nie da się zrobić nic więcej, przynajmniej urządzimy Monimie tak wspaniałe pożegnanie, na jakie zasługuje! Gdy już będzie po wszystkim, chciałabym z Tobą porozmawiać o użyciu MySore Tech do przeróbki innych tradycyjnych form rozrywki (jak koncerty czy wydarzenia sportowe) na w pełni interaktywne doświadczenia w Animusie.

Pozdrawiam,

M.L.

Miejsce: Piętro drugie. Wewnątrz toalety.

Do: Kama Neron
Od: Melanie Lemay
Data: 25 sie 2014
Temat: Shao Yun

Pierwszy raz zobaczyliśmy Shao Jun w sekcji Obiektu 17 dotyczącej Ezio Auditore. Mamy teraz tak duży popyt na "silne, kobiece postacie", czy sądzisz, że mogliśmy zaangażować paru członków zespołu B&R w poszukiwania jej materiału genetycznego? Są dowody, które łączą ją z cesarzem Jiajing. Według wszystkich źródeł historycznych gość był okrutnym dupkiem. Wspaniały potencjalny czarny charakter. Jeśli pamięć mnie nie zawodzi, wydaje mi się, że w tym czasie miała też miejsce inwazja Mongołów! Spory potencjał na nową markę dla produktów akcji!

M.L.

Miejsce: Biuro zarządu. Za donicą przy wejściu do biura Melanie.

Do: Philippe Chartrad
Od: Melanie Lemay
Data: 01 wrz 2014
Temat: Fiora Cavazza

Hej Philippe,

Zbierasz świetne materiały dotyczące Fiory Cavazzy, ale wtrącę teraz słówko i powiem, że nie chcę zbytnio skupiać się na jej młodzieńczych latach, gdy była kurtyzaną w Rosa in Fiore. Zamiast tego wolałabym widzieć intrygę i napięcie, kiedy zdradza swój gang. Podkreślam z najwyższą stanowczością, że nie chcę, by Fiora była postrzegana jako obiekt seksualny, lecz jako sprytny szpieg, który musi dokonywać trudnych wyborów, by pokonać śmiertelnie niebezpieczne przeszkody. Będę Ci truła o to tyłek, więc jeśli masz wątpliwości zawsze kieruj się dobrym smakiem! Wierzę w Ciebie!

M.L.

Miejsce: Piętro drugie. Lewe odgałęzienie. Obok drukarki.

Do: Kloe Lesney
Od: Melanie Lemay
Data: 08 wrz 2014
Temat: Nikołaj Orłow

Bardzo mi się podoba to ujęcie! "Psychopatyczny rosyjski terrorysta miesza się w sprawy niegdyś dumnej monarchii. Teraz, po raz pierwszy w historii, poznaj prawdę o tym, czemu Rosja tak szybko i brutalnie pogrążyła się w anarchii i chaosie na początku XX wieku". Nie jestem pewna jednak co do nazwy "Biała Śmierć". "Radykalni Czerwoni"? "Upadek"? Ha, ha, jestem beznadziejna w wymyślaniu nazw, ale uważam, że musimy razem usiąść i ustalić ostateczne brzmienie tytułu.

Jakaś kawa niedługo?

M.L.

Miejsce: Poziom Bezpieczeństwa. Na jednym z zakrętów pod czerwonym światłem.

Do: Philippe Chartrad
Od: Melanie Lemay
Data: 10 wrz 2014
Temat: Kyros z Zaraxu

Myślałam, że ta moda sama minie, ale wysokobudżetowe, epickie opowieści wciąż się sprzedają. Uważam, że teraz nadszedł czas, aby Abstergo Entertaiment pokazało wszystkim, jak się to naprawdę robi. Szybki przegląd niektórych plików DDS zaowocował znalezieniem imienia Kyros z Zarxu. Był znanym sportowcem, ale również studiował z Pitagorasem. Oto dobrze wyedukowany kawał nabitego mięśniami ciacha.

M.L.

Miejsce: Hol. Przy schodach prowadzących do wyjścia.

Do: Jennifer Tam
Od: Melanie Lemay
Data: 17 wrz 2014
Temat: Sporty walki w Animusie

Hej tam!

Pamiętasz, jak mówiłaś, że chciałabyś oglądać zawady MMA w Animusie? ZTCP *dokładnie* wyraziłaś to tak: "Chcę miejsce przy samej klatce, żeby kąpać się w męskim pocie" :P Cóż, wzięłam sobie ten pomysł do serca i pracujemy teraz z naszymi partnerami z MySore Tech z Indii nad przerobieniem niektórych tradycyjnych form rozrywki na wirtualne doświadczenia. Będziemy mieć koncerty i turystykę historyczną, ale zadbałam o to, żebyśmy zajęli się też sportami walki, specjalnie dla Ciebie, moja droga! Będziemy mieli serię pod tytułem "Najlepsze z Tornedo de Combate", to największy promotor z Brazylii. Ich prezes zachowywał się jak złamany fiut, ale nazwa Abstergo to raczej poważna sprawa, bardzo nam to pomogło :) W części 1 pojawią się tacy wojownicy jak Guilherme Venancio, Arend Schut i Luis Otavio Duris! Dla mnie to nic nie znaczy, ale mam nadzieję, że Ty jesteś podekscytowana!

M.L.

Miejsce: Piętro drugie. Prawe odgałęzienie. Biuro z trzecim poziomem zabezpieczeń.

Do: Evan Dean
Od: Melanie Lemay
Data: 29 wrz 2014
Temat: Spiski

Cześć Evan,

Chciałabym trochę zdywersyfikować to, co robimy i przyciągnąć jak największa niszę w sensie bazy klientów. W związku z tym uznałam, że pomysł nowej serii, skoncentrowanej na bardziej zwariowanych teoriach spiskowych, będzie idealnie zgodny z Twoimi zainteresowaniami. Kilka tematów, na których warto się skupić: Hermetycy Zaginiona Cywilizacja Lemurii Cuda Biblii Świadomość planet Boski pierwiastek. Chciałabym sprawdzić, czy uda nam się namówić któregoś z największych celebrytów do poprowadzenia narracji tych rzeczy. Na pierwszy rzut oka pewnie będą kręcić nosem na dobór tematu, ale jeśli będziemy wysyłać im scenariusz kawałek po kawałku, nie zachowując chronologii, z łatwością ich przekonamy, że biorą udział w prawdziwym projekcie dokumentalnym. Daj czadu!

M.L.

Miejsce: Poziom Bezpieczeństwa. Cela czwarta w bunkrze.

Ciekawostki Edytuj

  • Wszyscy technicy Abstergo, (oprócz postaci grywalnej) po atak wirusa sprawdzają na komunikatorach poziom synchronizacji.
  • Możliwe, że tablety są wyposażone w system operacyjny CTOS, (który miał zostać zainstalowany) gdyż wirus wywołał w siedzibie Abstergo zaciemnienie, co spowodowało wyłączenie się komunikatorów, a tak reagują urządzenia z tym systemem operacyjnym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki