Fandom

Assassin's Creed Wiki

Szpitalnicy

2759stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Szpitalnicy
  • Gildia, frakcja
Hospitalier Crest.svg
  • Herb szpitalników
Informacje techniczne
  • Przywódca:
  • Siedziba:
  • Miejsca działania:
  • Powiązana z:
  • Religia:
  • Chrześcijaństwo

Informacje historyczne
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe
  • Znani członkowie:

Szpitalnicy (oficjalna nazwa: Suwerenny Rycerski Zakon Szpitalników Św. Jana, z Jerozolimy, z Rodos i z Malty) – katolicki zakon rycerski, działający m.in. podczas Trzeciej Krucjaty. Występuje tylko w Assassin's Creed.

Assassin's Creed Edytuj

Siedziba Edytuj

Szpitalnicy mają swoją główną siedzibę w świeżo zdobytej przez krzyżowców Akce. Tam przebywa wielki mistrz zakonu Garnier de Naplouse, którego w 1191 roku zamordował asasyn Altaïr Ibn-La'Ahad.

Żołnierze Edytuj

Żołnierze szpitalników nie różnią się zbytnio umiejętnościami oraz uzbrojeniem od Saracenów i krzyżowców. Dzielą się na: zwykłych żołnierzy, sierżantów i kapitanów. Do walki używają mieczy. Na dachach kontrolowanej przez nich dzielnicy Akki umieszczają również łuczników.

Żołnierzy szpitalników można łatwo rozpoznać po ciemnych ubraniach z umieszczonym na środku białym krzyżem.

Flagi Edytuj

W Akce szpitalnicy ukryli trzydzieści trzy flagi. Zsynchronizowanie wspomnienia "Flagi szpitalników" wymaga zebrania wszystkich flag tegoż zakonu. W wersji Assassin's Creed na konsolę Xbox 360 skompletowanie zestawu flag szpitalników na terenie Akki, nagradzane jest osiągnięciem „Strażnik 8 cnót”.

Ikona Nazwa Jak uzyskać Punkty
AssassinsCreed KeeperOfThe8Virtues.jpg Stażnik 8 cnót Znajdź Wszystkie Flagi szpitalników w Akce 10 G.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki