Fandom

Assassin's Creed Wiki

Szczątek Edenu

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Szczątek Edenu
  • Fragment Edenu
Przedmiot - Szczątek Edenu - 1.png
Informacje techniczne
  • Typ:
  • Moce:
  • Odbijanie pocisków
  • Tworzenie pola magnetycznego
  • Aktualna lokacja:
  • Nieznana
Informacje historyczne
  • Okres czasu:
  • Stworzony przez:
  • Data utworzenia:
  • Nieznane
  • Data zniszczenia:
  • Nieznane
  • Ważni właściciele:
Szczątek Edenu – pierścień należący do Fragmentów Edenu, który zostały wymyślony przez Pierwszą Cywilizację by służyć jako tarcze dla noszących. Szczątek tworzył pole elektromagnetyczne, które chroniło przed uszkodzeniami osoby noszącej. Szczątek może również chronić przed strzałami z pistoletu, tworząc kulistą, niebieską tarczę wokół obszaru, gdzie jest wykorzystywany.

Historia Edytuj

W ciągu dziesięciolecia poprzedzającego Pierwszą Katastrofę Pierwsza Cywilizacja próbowała stworzyć ze Szczątków tarczę, która może chronić całą planetę, starając się odeprzeć zbliżające się rozbłyski słoneczne, jednak nie mieli czasu, ani środków, aby stworzyć wystarczająco dużą tarczę do ochrony jednego miasta, a więc porzucił badania w celu szukania innych, korzystniejszych rozwiązań.

Pod koniec XVII wieku, Szczątek wszedł w posiadanie znanego kapera Williama Kidda. Jego zdolności do odchylania metalu lub odbijania kul muszkietu, przyczyniły się do opowieści o jego nietykalności. Kidd w końcu zdecydował się ukryć Szczątek na Oak Island, aby ukryć go przed siłami templariuszy, którzy go szukali. W tym celu Kidd stworzył mapę, która wskaże lokalizację Szczątku i podzielił ją między czterech byłych członków jego załogi.

Lata później asasynowi Connorowi udało się zebrać cztery kawałki mapy od "Drewnianej Nogi", który siedział w pobliżu doków jego statku. Wraz z Robertem Faulknerem, wyjechali na Oak Island, aby znaleźć Szczątek. Choć zastanawiał się, dlaczego Kidd chronił ten "skarb" tak dokładnie, Connor wkrótce zdał sobie sprawę z jego mocy, gdy wytrącił butelkę whisky Faulknera z jego ręki.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki