Fandom

Assassin's Creed Wiki

Swami

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

„Zanim ściąłem twojego syna, powiedziałem mu, że to ty kazałeś go zabić. Umarł w przekonaniu, że go zdradziłeś.”
―Swami do Altaïra o śmierci Sefa.[src]

Swami (nieznane-1228) – członek zakonu asasynów w okresie późnego średniowiecza. Kiedy Abbas Sofian został mistrzem zakonu asasynów, to właśnie on został jego prawą ręką.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Syn Farima, Swami był głupawym uczniem asasynów, który odrzucił naukę swojego zakonu. Był niekompetentny i uważał siebie za jednego z najlepszych w zakonie, a naprawdę był jednym z najgorszych.

Zamach stanu Edytuj

Około 1226 roku Abbas zaczął planować zamach stanu, by przejąć kontrolę nad syryjskimi asasynami. Malik Al-Sayf i Altaïr Ibn-La'Ahad byli nieobecni w Masjafie. Dołączył do tego planu, a jego pierwszym krokiem w kierunku zamachu stanu była egzekucja najmłodszego syna Altaïra, Sefa. Najmłodszy syn ówczesnego mistrza został oskarżony przez Abbasa, a potem ścięty przez Swamiego. Natomiast po egzekucji kat Sefa podrzucił Malikowi do sypialni narzędzie zbrodni i zeznał, że słyszał jak Malik i Sef kłócili się jeszcze tego samego dnia. Malik został wtrącony do więzienia, a władzę nad zakonem objęła nowo powstała rada – z Abbasem na czele.

Powrót mentora i śmierć Swamiego Edytuj

W 1228 roku Altaïr i Maria wrócili po zamordowaniu Czyngis-Chana przy pomocy Qulan Gala. Po tym jak Altaïr uwolnił Malika z więzienia i dowiedział się w jaki sposób Sef zginął, poszedł do rady wraz z Marią. Zapytał wtedy Abbasa czemu skazał jego syna na śmierć, a ten zażądał wymiany: informacje za Jabłko. Altaïr zgodził się oddać Fragment Edenu. Gdy Swami podszedł do niego by odebrać Jabłko, powiedział mu, że Sef zginął wierząc, że Altaïr wydał na niego wyrok. Altaïr wpadł w gniew i użył Jabłka, by zabić Swamiego. Swami używając ostatnich strzępków woli zabił Marię, a Altaïr z zemsty przebił go ukrytym ostrzem.

Ciekawostki Edytuj

  • gdy powtarzamy wspomnienie "Nowy porządek" Swami może mieć włosy;
  • zabił Malika na rozkaz Abbasa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki