Fandom

Assassin's Creed Wiki

Suger

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Suger – postać wspominana w DLC do Assassin's Creed: UnityDead Kings.

Dead Kings Edytuj

Był on opatem z Franciady. W nieznanym okresie wszedł on w posiadanie Głowy Świętego Dionizego. To najprawdopodobniej ona zesłała na niego wizję, dzięki którym przebudował tamtejszą bazylikę, tak że stała się pierwszą na świecie budowlą w stylu gotyckim.

Dzięki mocy tego artefaktu wykuł on Orła Sugera, potężny miecz posiadający fragment mocy Rajskiego Jabłka. Miecz ten został przez niego ukryty w bazylice, a dostać się do niego mógł tylko ten, kto rozwiązałby serię zagadek, prowadzących do fragmentów zwoju.

Suger ukrył w Królewskiej Krypcie Głowę, a następnie zapieczętował wrota. Na trzech patenach umieścił wskazówki jak dojść do wrót. By zlokalizować dziurkę od klucza trzeba było rozwiązać trzy zagadki, co mogła zrobić jedynie osoba wierząca.

Jego ostatnią wolą było być pochowanym w miejscu, nad którym będę chodzić wierni podczas mszy. Podczas rewolucji francuskiej jego grób został zbezczeszczony przez łupieżców. Ostał się jednak nagrobek, którego strzegli Boży Wojownicy z Panatière.

Suger był osobą bardzo wierzącą. Uważał on że krypta Pierwszej Cywilizacji pod Franciadą jest tworem i świątynią Boga, a artefakt jego darem dla ludzi.

Więcej w Fandom

Losowa wiki