Straszliwe Zbrodnie

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Straszliwe Zbrodnie
  • Gra
SZ.png
Informacje
  • Producent:
  • Ubisoft
  • Wydawca:
  • Ubisoft
  • Premiera w USA:
  • PS4 1 kwietnia 2016, PC 11 kwietnia 2016
  • Premiera w Polsce:
  • PS4 1 kwietnia 2016, PC 11 kwietnia 2016
  • Premiera w Europie:
  • PS4 1 kwietnia 2016, PC 11 kwietnia 2016
  • Gatunek:
  • Przygodowa gra akcji
  • Tryby gry:
  • Tryb jednoosobowy
  • Wymagania wiekowe:
  • PEGI 18.png
  • Platformy:
  • PC
  • PS4
  • Xbox One
  • Nośnik:
  • Zawartość cyfrowa do pobrania

Straszliwe Zbrodnie – jedno z DLC do Assassin's Creed: Syndicate. Premiera dodatku odbyła się 1 kwietnia 2016 na konsole Xbox One i PlayStation 4, a na komputery PC – 11 kwietnia 2016. Owe rozszerzenie można nabyć przez kupno przepustki sezonowej lub oddzielnie.

Opis Edytuj

„ 1868: seria niewytłumaczalnych zdarzeń wstrząsa londyńską opinia publiczną. Inspirowany popularnymi opowieściami grozy, pakiet zawiera 10 misji, których zwieńczenie zapiera dech w piersiach prezentując najbardziej znane miejsca w Londynie. Nawiąż współpracę z legendarną postacią, czyli sir Arthurem Conan Doylem. Poznaj całkowicie nowy styl rozgrywki i użyj własnej inteligencji, aby znaleźć wskazówki i rozwiązać tajemnicę straszliwych zbrodni. Ujawnij winowajcę i w nagrodę odblokuj ekskluzywne ubiory i broń dla Jacoba oraz Evie. Ukończ 5 misji, aby odblokować płaszcz dla Evie i pas dla Jacoba, lub 9 misji, aby zdobyć nadziak przeznaczony do walki!”
―Opis DLC z serwisu Steam

Wspomnienia Edytuj

W dodatku dostępne jest dziesięć misji głównych:

Więcej w Fandom