Fandom

Assassin's Creed Wiki

Spisek Kopernika

2759stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij
Spisek Kopernika
  • Gra
Coppy.jpg
Informacje
  • Producent:
  • Ubisoft Montreal
  • Wydawca:
  • Silnik graficzny gry:
  • Anvil Engine
  • Premiera w Polsce:
  • 16 listopada 2010
  • Premiera w Europie:
  • 16 listopada 2010
  • Gatunek:
  • Przygodowa gra akcji
  • Tryby gry:
  • Singleplayer
  • Wymagania wiekowe:
  • PEGI 18.png
  • Platformy:
  • PS3
  • Nośnik:
  • DLC

Spisek Kopernika – bezpłatny dodatek poszerzający grę Assassin's Creed: Brotherhood. Dodatek został przeznaczony wyłącznie dla posiadaczy PlayStation 3. Został wydany 18 listopada 2010 roku. Koncentruje się na słynnym polskim astronomie Mikołaju Koperniku, który ma kłopoty z Watykanem, ponieważ papież nie uznaje jego nauk na temat astronomii. Ten dodatek składa się tylko z ośmiu misji.

Fabuła

W 1500 roku Mikołaj Kopernik dzielił się swoimi naukami z tłumem na Palazzo Senatorio wbrew woli templariuszy. W momencie, w którym pojawił się tam Ezio, na plac wkroczyli strażnicy mający pozbyć się astronoma. Asasyn uratował Kopernika i zaprowadził go do bezpiecznego miejsca przy Koloseum.

Mikołaj Kopernik, chcąc ostrzec innych uczonych, posłał Ezio, by przekazał im wiadomość. Dla jednego z nich było za późno, lecz reszta zdołała uciec.

Po powrocie asasyna, Kopernik powiedział mu, że to Mistrz Świętego Pałacu, wyznaczony przez papieża człowiek by utrzymać czystą filozofię Rzymu, rozkazał ich zabić. Ezio dotarł na spotkanie Mistrza z kardynałami Rzymu. Usłyszał, że tą sytuacją zajmie się pięciu najlepszych strażników miasta.

Asasynowi udało się zabić tych ludzi i powrócić do Mikołaja Kopernika. Ten poinformował Ezia, że zamierza dzisiaj obserwować zaćmienie księżyca.

Ezio udało się dopaść i zgładzić Mistrza Świętego Pałacu. Przed śmiercią Mistrz powiedział, że jest za późno, ponieważ strażnicy są już w drodze do Kopernika. Asasyn ruszył za nimi i uratował astronoma od zguby.

Później Kopernik podzielił się z Ezio niektórymi odkryciami, podziękował mu i oboje odeszli każdy w swoją stronę.

Wspomnienia

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki