Fandom

Assassin's Creed Wiki

Slater

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Slater – kat armii brytyjskiej, podkomendny generała Edwarda Braddocka.

Biografia Edytuj

Służył w armii brytyjskiej przynajmniej od 1747 kiedy to wraz z oddziałem Edwarda Braddocka brali udział w obronie twierdzy Bergen op Zoom przed Francuzami. Był jednym z jego najbliższych współpracowników, członkiem jego gwardii. 16 lipca 1747 roku miał on wykonać egzekucję na Haythamie Kenway'u, jednym z zabójców jego ojca, bracie Jima Holdena i dwóch innych żołnierzy armii brytyjskiej skazanych na powieszenie. Haytham zabił jednak jego pomocnika i przewrócił szubienicę co pozwoliło mu przeżyć. Podczas odwrotu z twierdzy wraz z nowym pomocnikiem i swoim generałem wybił rodzinę która chciała zabrać się z nimi statkiem. Przez kolejnych siedem lat nadal służył pod Braddockiem. Wraz z nim wyruszył do Ameryki. Został zabity w Bostonie w 1754 przez Haythama, który chciał zdobyć jego mundur żeby zbliżyć się do Edwarda i odbić Johna Picairna, podczas jednej z misji werbunkowych gdy oddalił się "za potrzebą". W chwili śmierci wyznał że jego zabójca nosi w sobie namiastkę siły którą ma Braddock bo nie umie go zabić z zimną krwią (Haytham kazał mu wyciągnąć miecz z pochwy bo nie przywykł zabijać bezbronnych).

Ciekawostki Edytuj

  • Nie pojawia się wcale w Assassin's Creed III. Zamiast zabijać go w celu zdobycia munduru Haytham śledzi oddział Braddocka aż do miejsca zasadzki.

Więcej w Fandom

Losowa wiki