FANDOM

Skrzynia społecznościowe (ikonka) 2 (AC4BF) (by Kubar906).png
Skrzynie społecznościowe
  • Przedmiot
Skrzynia społecznościowa (AC4BF) (by Kubar906).png
Informacje techniczne
  • Opis:
  • (Po znalezieniu:)
  • Gratulacje! Znalazłeś skrzynię społecznościową. Jej umiejscowienie zostało przekazane twoim znajomym!
  • Typ:
  • Status:
  • Rzadki
  • Liczba:
  • Nieskończoność
  • Występuje w:

Skrzynie społecznościowe – elementy do zbierania, występujące w Assassin's Creed IV: Black Flag.

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

Opis Edytuj

Skrzynie społecznościowe (lub: Skrzynie społeczności) są unikalnymi skrzyniami rozlokowanymi w losowych miejscach po całym obszarze Indii Zachodnich. Oznaczone są błękitną ikoną skrzyni, a same skrzynie są koloru brązowego. Ich zawartość to około 1050 reali.

Skrzynie społeczności są elementami współdzielonymi przez znajomych z Uplay, którzy posiadają kopię gry Assassin's Creed IV: Black Flag na tej samej platformie. Jeżeli jedna osoba odkryje położenie skrzyni, na mapie Animusa jego/jej znajomych zostanie naniesiona jej lokalizacja. Znacznik utrzymuje się przez kilka godzin, po czym znika samoistnie, bądź w momencie, gdy znajomy otworzy skrzynię.

Miejsca występowania Edytuj

Na mapie poniżej niebieskimi kropkami zaznaczono miejsca, w których co jakiś czas są losowo generowane skrzynie społeczności.

Ciekawostki Edytuj

  • Za odkrycie jednej skrzyni społecznościowej Edward Kenway może nosić odzienie gubernatora.
  • Za odkrycie trzech skrzyń społecznościowych można ukończyć jedno z wyzwań Abstergo:
Trójkąt od wyzwań Abstergo (ACIVBF).PNG Podziel się ze społecznością 3 lokacjami skrzyń
Ikona wyzwań społeczności 1 (AC4BF) (by Kubar906).png
Wydarzenia społecznościowe w Assassin's Creed IV: Black Flag

Skrzynie społecznościoweKrólewskie konwojeBiałe wieloryby

Więcej z Fandomu

Losowa wiki