Skarby

2790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Skarb (ikonka) (AC2) (by Kubar906).png
Skarb
  • Przedmiot
AC2 • ACB • ACR • AC3 • AC3L • AC4BF • ACP • ACRG • ACU
Skarb 1 (AC2) (by Kubar906).png
  • Pierwsza wersja skarbu w Assassin's Creed II
Informacje techniczne
  • Typ:
  • Wartość:
  • Zależna od zawartości
  • Status:
  • Pospolity
  • Liczba:
  • 205
  • Występuje w:
Ikona skarbu (ACBH) by DarknessEyes23.png
Skarb
  • Przedmiot
AC2 • ACB • ACR • AC3 • AC3L • AC4BF • ACP • ACRG • ACU
Zamknięty skarb (ACBH) by DarknessEyes23.png
  • Skarb w Assassin's Creed: Brotherhood
Informacje techniczne
  • Typ:
  • Wartość:
  • Zależna od zawartości
  • Status:
  • Pospolity
  • Liczba:
  • 144
  • Występuje w:
Skarb (ikonka) (ACR) (by Kubar906).png
Skarb
  • Przedmiot
AC2 • ACB • ACR • AC3 • AC3L • AC4BF • ACP • ACRG • ACU
Skarb (ACR) (by Kubar906).png
  • Skarb w Assassin's Creed: Revelations
Informacje techniczne
  • Typ:
  • Wartość:
  • Zależna od zawartości
  • Status:
  • Pospolity
  • Liczba:
  • 121
  • Występuje w:
Ikonka skarbu (AC3) by DarknessEyes23.png
Skarb
  • Przedmiot
AC2 • ACB • ACR • AC3 • AC3L • AC4BF • ACP • ACRG • ACU
Skarb (AC3) by DarknessEyes23.png
  • Skarb w Assassin's Creed III
Informacje techniczne
  • Typ:
  • Skrzynia z funtami lub innymi przedmiotami
  • Wartość:
  • Zależna od zawartości
  • Status:
  • Średni
  • Liczba:
  • Ok. 30
  • Występuje w:
Ikonka skarbu (AC3L) by DarknessEyes23.png
Skarb
  • Przedmiot
AC2 • ACB • ACR • AC3 • AC3L • AC4BF • ACP • ACRG • ACU
Skarb (ACL) by DarknessEyes23.png
  • Skarb w Assassin's Creed III: Liberation
Informacje techniczne
  • Typ:
  • Wartość:
  • Zależna od zawartości
  • Status:
  • Średni
  • Liczba:
  • Ok. 50
  • Występuje w:
Skrzynie (ikonka) (AC4BF).png
Skarb
  • Przedmiot
AC2 • ACB • ACR • AC3 • AC3L • AC4BF • ACP • ACRG • ACU
Skarb (AC4BF) (by Kubar906).png
  • Skarb w Assassin's Creed IV: Black Flag
Informacje techniczne
  • Typ:
  • Wartość:
  • Zależna od zawartości
  • Status:
  • Średni
  • Liczba:
  • 286
  • Występuje w:
Skrzynie (ikonka) (AC4BF).png
Skarb
  • Przedmiot
AC2 • ACB • ACR • AC3 • AC3L • AC4BF • ACP • ACRG • ACU
Skrzynia ACP.png
  • Skarb w Assassin's Creed Pirates
Informacje techniczne
  • Typ:
  • Wartość:
  • Zależna od zawartości
  • Status:
  • Pospolity
  • Liczba:
  • 210
  • Występuje w:
Skrzynie (ikonka) (AC4BF).png
Skarb
  • Przedmiot
AC2 • ACB • ACR • AC3 • AC3L • AC4BF • ACP • ACRG • ACU
Skarb (ACRG).png
  • Skarb w Assassin's Creed: Rogue
Informacje techniczne
  • Typ:
  • Skrzynia z funtami lub innymi przedmiotami
  • Wartość:
  • Zależna od zawartości
  • Status:
  • pospolity
  • Liczba:
  • 250
  • Występuje w:
Skrzynie (ikonka) (ACU).png
Skarb
  • Przedmiot
AC2 • ACB • ACR • AC3 • AC3L • AC4BF • ACP • ACRG • ACU
Skarb (ACU) (by Kubar906).png
  • Skarb w Assassin's Creed: Unity
Informacje techniczne
  • Typ:
  • Skrzynia z liwrami lub innymi przedmiotami
  • Wartość:
  • Zależna od zawartości
  • Status:
  • Pospolity
  • Liczba:
  • 359
  • Występuje w:
Skrzynie (ikonka) (ACS) (by Kubar906).png
Skarb
  • Przedmiot
AC2 • ACB • ACR • AC3 • AC3L • AC4BF • ACP • ACRG • ACU
Skarb (ACS) (by Kubar906).png
  • Skarb w Assassin's Creed: Syndicate
Informacje techniczne
  • Typ:
  • Skrzynia z funtami lub innymi przedmiotami
  • Wartość:
  • Zależna od zawartości
  • Status:
  • Pospolity
  • Liczba:
  • 345
  • Występuje w:

Skarby – obiekty, a zarazem skrzynie występujące w całej serii Assassin's Creed oprócz części pierwszej.

Assassin's Creed II Edytuj

Po raz pierwszy skarby pojawiają się w Assassin's Creed IIEzio Auditore da Firenze może znaleźć ich ogólnie 205. W środku skrzyni znajduje się określona ilość florenów. Występują dwa rodzaje skarbów – jedne są zwykłymi drewnianymi skrzyniami, gdzie pieniędzy jest mniej, lecz inne, nieco rzadsze – złotymi skrzyniami, gdzie bohater po otwarciu może liczyć na zysk liczący od ok. 500 f do ok. 2000 f.

Assassin's Creed: Brotherhood Edytuj

Skrzynie są rozsiane po całym Rzymie oraz w sekretnych miejscach, np. Palazzo Laterano. Ogółem jest ich 144. Do gry zaaplikowano jedynie drewniane puzdra znane z poprzedniej części. Nowością jest to, że oprócz florenów Ezio może znaleźć w nich przedmioty niezbędne do wykonania misji u rzemieślników, takie jak monety Vlada Palownika, czy pomidory.

Assassin's Creed: Revelations Edytuj

Skrzynie z akçe Edytuj

W Konstantynopolu i Derinkuyu Ezio może znaleźć 121 skrzyń z osmańską walutą akçe. Są one identyczne, jak drugi typ skarbu w Assassin's Creed II.

Skrzynie z materiałami Edytuj

Drugim typem skarbu w Assassin's Creed: Revelations są skrzynie, w których schowano materiały niezbędne do tworzenia ładunków wybuchowych. Jedne są proste i drewniane, które są kryjówką dla mało wartych składników, natomiast złote z wygładzonymi brzegami zawierają ingrediencje wysokiej jakości, np. proch angielski.

Assassin's Creed III Edytuj

W Assassin's Creed III Haytham Kenway lub Ratonhnhaké:ton mogą znaleźć ok. trzydzieści skrzyń. Skarby zawierają funty oraz wiele innych przedmiotów – czasem są to schematy na broń lun inne przedmioty, a czasem prawie nieprzydatne obiekty, jak mydło, węgiel, czy kora drzewna.

W tej części po raz pierwszy i jedyny wprowadzono otwieranie zamków wytrychem. W związku z tym spora część skarbów jest zamknięta i protagonista zanim zabierze ich zawartość, musi uporać się z zamkiem.

Assassin's Creed III: Liberation Edytuj

Aveline de Grandpré może znaleźć ok. 50 skrzyń na obszarze Nowego Orleanu i zalewiska. Znajduje się w nich waluta obowiązująca w Luizjanieécu, zwykle od 1500 é do 2500 é.

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

Zwykłe skrzynie Edytuj

W tej części skarbów jest 286, rozrzuconych we wszystkich lokacjach oraz 46 wysepkach Morza Karaibskiego. Zawierają określoną ilość reali (wahającą się między 100 R, a 500 R), a czasem także dodatkowe przedmioty zwiększające wartość łupu (np. perłowe kolczyki za 150 R). Skrzynie znajdujące się w kryjówkach przemytników zawierają dodatkowo rum i cukier ponadto różnią się wyglądem od zwykłych skrzyń. Podobny wygląd mają również skrzynie we wrakach statków. Zawierają one nieco więcej reali.

Skrzynie społecznościowe Edytuj

Są to skrzynie pojawiające się okazjonalnie w wybranych lokacjach. Szansa na znalezienie takowej jest bardzo mała, a zawiera ona ok. 1000 R.

Skrzynie z ULC Edytuj

Takie skrzynie zawierają dodatkowe przedmioty z poszczególnych ULC/DLC wgranych do gry, np. złote miecze, niemieckie rapiery, czy srebrne koło sterowe.

Zakopane skrzynie Edytuj

W grze występują także 22 skrzynie z zakopanymi skarbami. Ich koordynaty na mapie pokazują specjalne mapy, na których nakreślono ogólny rysunek przedstawiający miejsce ukrycia skrzyni i współrzędne. Nagrodami za wykopanie takiego skarbu są np. schematy na elitarne wyposażenie Kawki, elementy wystroju statku albo reale – przeważnie 3000 R lub 4000 R.

Assassin's Creed: Rogue Edytuj

Zwykłe skrzynie Edytuj

W tych skrzyniach znajduje się określona ilość pieniędzy oraz cennych przedmiotów. Jest ich w sumie 250, rozrzuconych na terenie Oceanu Atlantyckiego, Nowego Jorku i Doliny rzeki.

Specjalne skrzynie Edytuj

Występują tylko w dwóch misjach w grze. W pierwszej z nich Shay musi wykraść z niej aparaturę Benjamina Franklina, a podczas drugiej musi okraść żołnierzy brytyjskich z żołdu. W odróżnieniu od zwykłych skrzyń mają płaskie wieko.

Skrzynie z ULC Edytuj

Tak samo jak w Assassin's Creed IV: Black Flag skrzynie te zawierają dodatkowe przedmioty np. bronie, odzienia i elementy wyglądu statku. Można je znaleźć tylko na terenie Fortu de Sable.

Assassin's Creed: Unity Edytuj

Skrzyni w grze w tej części jest najwięcej, bo aż 359.

Zwykłe skrzynie Edytuj

Są to pospolite skrzynie, do których otwarcia nie wymagane jest użycie wytrycha. W ich wnętrzu można znaleźć małą sumę liwrów, zwykle wahającą się w granicach od 50 ₣ do 500 ₣. Rzadko zawierają części odzieży dla Arna.

Zamknięte skrzynie Edytuj

W tych skrzyniach Arno Dorian może znaleźć poważniejsze kwoty pieniędzy, od 1000 ₣ do 20000 ₣. Każda taka skrzynia zamknięta jest na zamek, którego złożoność opiera się na liczbie jego spustów – może być ich maksymalnie trzy. Im skrzynia jest trudniejsza do otwarcia, tym – zazwyczaj – więcej liwrów w sobie kryje. Czasem można znaleźć w nich także ubrania dla Arna.

Skrzynie nowicjuszowskie Edytuj

Są to specjalne, złote skrzynie, które można otworzyć, wiążąc swoje konto Uplay ze stroną Assassin's Creed: Initiates. Znajduje się w nich duża suma liwrów (ok. 5000 ₣) albo ekskluzywny strój dla Arna – Ezia Auditore da Firenze, Ratonhnhaké:tona, Edwarda Kenwaya lub Shaya Cormacka.

Skrzynie Nomad Edytuj

Są to skrzynie, do których dostęp można uzyskać poprzez grę w aplikację Assassin's Creed Unity Companion App i wypełnianie w niej misji Nomad. W nich również można znaleźć pieniądze.

Assassin's Creed: Pirates Edytuj

W tej części można zdobyć 210 skarbów, rozrzuconych we wszystkich lokacjach Morza Karaibskiego i Oceanu Arktycznego. Zawierają określony skarb od złotych ozdób, przez kamienie szlachetne i relikty różnych kultur po wszelaki alkohol. By zdobyć skarb Alonzo Batilla musi najpierw zdobyć mapy z zatopionych okrętów.

Assassin's Creed Chronicles Edytuj

Skrzynie w Assassin's Creed Chronicles: China, Assassin's Creed Chronicles: India i Assassin's Creed Chronicles: Russia nie zawierają pieniędzy, lecz zwoje, które opisują momenty życia Shao Jun.

Assassin's Creed: Syndicate Edytuj

W Assassin's Creed: Syndicate Jacob i Evie Frye mogą znaleźć 305 skrzyń, rozmieszczonych po XIX-wiecznym Londynie. Oprócz tego, w symulacji wspomnień genetycznych Lydii Frye z 1916 roku znajduje się kolejne 40 skarbów. W grze możliwe jest więc otwarcie 345 skrzyń.

Zwykłe skrzynie Edytuj

Są to pospolite skrzynie, do których otwarcia nie wymagane jest użycie wytrycha. W ich wnętrzu można znaleźć małą sumę funtów oraz popularne składniki do wytwarzania.

Zamknięte skrzynie Edytuj

W XIX-wiecznym Londynie znajduje się także 18 zamkniętych skrzyń, do otwarcia których należy użyć wytrycha. W ich wnętrze włożono rzadkie składniki do wytwarzania.

Więcej z Fandomu