Fandom

Assassin's Creed Wiki

Silas Thatcher

2793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Silas Thatcher (1720-14 lipca 1754) – wysokiej rangi oficer armii brytyjskiej i handlarz niewolników.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Silas urodził się w Londynie, w 1720 roku jako syn kupca. Jego ojciec wykupił mu stanowisko oficerskie, gdy ten był jeszcze młody.
W roku 1750, Silas wyjechał do Trzynastu kolonii i miał za zadanie bronić Bostońskiej Szyi. Był on znany ze swojego okrucieństwa i taki sam był jego asystent "Cutter".
Silas zaczął zbierać pieniądze za "ochronę" dla miejscowych kupców, zatrzymywał dla siebie skradzione towary oraz sprzedawał lokalnych rdzennych Amerykanów jako niewolników.

Śmierć Edytuj

Gdzieś w 1754 roku, Silas zażądał pieniędzy za "ochronę" od Benjamina Churcha, ten jednak odmówił. Wobec tego ludzie Silasa splądrowali dom Churcha i porwali chirurga.
Podczas torturowania Benjamina, odnalazł ich Haytham Kenway i Charles Lee, którzy zabili Cuttera i uratowali torturowanego więźnia.
Haytham i jego grupa templariuszy ukradła konwój, by wkraść się do fortu, uwolnić niewolników i zabić Silasa.
Odkrył on jednak spisek i kazał obstawić każde wyjście z fortu Southgate. Żołnierze mieli strzelać do każdego, kto będzie chciał uciec. Jednakowoż templariusze obezwładnili jego ludzi, po czym Haytham i Benjamin poszli odnaleźć Silasa. Pierwszy znalazł go Kenway, który po krótkiej walce z nim, oddał go w ręce Benjamina, który ostatecznie zastrzelił handlarza niewolników.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki