Fandom

Assassin's Creed Wiki

Sef Ibn-La'Ahad

2716stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Sef Ibn-La'Ahad (ur. 1197, zm. 1225) – członek bractwa asasynów, najmłodszy syn Altaïra i Marii Thorpe oraz brat Darima. Był przodkiem Desmonda Milesa.

Biografia Edytuj

Sef został poczęty na szczycie cytadeli w Akce podczas spotkania Marii i Altaïra. Tak jak ojciec i brat Sef został wychowany zgodnie z tradycjami asasynów.

W 1217 roku Altaïr, Maria i Darim wyruszyli do Mongolii by zabić Czyngis-chana. Sef postanowił pozostać w Masjafie by zająć się żoną i dwiema córkami. Osiem lat później Abbas Sofian przeprowadził zamach stanu, by przejąć władzę nad bractwem dla własnej korzyści. Zlecił on swojemu szpiegowi, Swamiemu, by zabił Sefa. Swami tuż przed wykonaniem rozkazu powiedział Sefowi, że to Altaïr zlecił jego egzekucję.

Abbas wtrącił potem do lochu Malika Al-Sayfa, który rządził bractwem w zastępstwie Altaïra, oskarżając o śmierć Sefa tego starego już asasyna. Dwa lata po tym Altaïr, Maria i Darim powrócili po udanym zamachu na Temudżyna. Wprowadzony w błąd Darim pojechał do twierdzy Alamut w poszukiwaniu brata. Altaïr i Maria w końcu odkrywają prawdę, co doprowadza do śmierci Malika i Sefa z rąk Swamiego. Altaïr w szale po utracie swojego najmłodszego syna zabija dawnego ucznia przy pomocy Rajskiego Jabłka, ale ten w ostatnim przebłysku świadomości zabija Marię.

Po śmierci Sefa jego rodzina zamieszkała w Alamucie razem z jego ojcem i bratem, ale wkrótce przenieśli się do Aleksandrii, uciekając przed obsesją Altaïra na punkcie Rajskiego Jabłka.

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Sef wywodzi się od egipskiego słowa oznaczającego "wczoraj";
  • Sef Ibn-La'Ahad oznacza "Wczoraj syn nikogo".

Więcej w Fandom

Losowa wiki