Fandom

Assassin's Creed Wiki

Saraceni

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Saraceni
  • Gildia, frakcja
Saracencrest.svg
  • Herb Saracenów
Informacje techniczne
  • Przywódca:
  • Siedziba:
  • Miejsca działania:
  • Religia:

Informacje historyczne
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe
  • Znani członkowie:

Saraceni (arab. شرقيين) – sunnicki odłam islamu pod wodzą Saladyna. Występują w Assassin's Creed.

Assassin's Creed Edytuj

Saraceni to lud kontrolujący część Ziemi Świętej w pierwszej części gry. Pod ich kontrolą znajdują się miasta Jerozolima i Damaszek. W ich posiadaniu znajdowała się także część Królestwa.

Saladyn Edytuj

Główny artykuł: Saladyn

Saladyn był dowódcą Saracenów, znakomitym wodzem i świetnym strategiem. W grze został wspominany przez kilka postaci, np. króla Ryszarda Lwie Serce, Al Mualima, czy heroldów z Damaszku.

Żołnierze Saracenów Edytuj

Formacje wojskowe Saracenów były głównym utrapieniem Altaïra Ibn-La'Ahada podczas jego pobytu w arabskich miastach. Walczyli oni tak samo jak krzyżowcy i dzielili się na trzy stopnie: zwykły żołnierz, sierżant i kapitan. Im wyższa ranga żołnierza, tym lepiej walczył i tym trudniej było go pokonać w pojedynku.

W odróżnieniu od krzyżowców Saraceni posługiwali się szablami.

Cele Altaïra wśród Saracenów Edytuj

Asasyn Altaïr Ibn-La'Ahad musiał zgładzić kilku templariuszy należących do tej narodowości. Byli to:

Inni asasyni natomiast toczyli regularne walki z Saracenami. Powodem było podłoże religijne: Saraceni byli wyznawcami islamu sunnickiego, a asasyni – szyickiego, co do dziś powoduje różne starcia pomiędzy tymi odłamami.

Flagi Edytuj

W Damaszku Saraceni ukryli sto flag. Zsynchronizowanie wspomnienia pobocznego o nazwie „Flagi Saracenów” wymagało zebrania całego tego kompletu. W wersji Assassin's Creed na konsolę Xbox 360 wykonanie tej czynności nagradza gracza osiągnięciem „Strażnik Półksiężyca”.

Ikona Nazwa Jak uzyskać Punkty
AssassinsCreed KeeperOfTheCrescent.jpg Strażnik Półksiężyca Znajdź wszystkie flagi w Damaszku 20 G.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki