Fandom

Assassin's Creed Wiki

San Danje

2793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
San Danje
  • Miejsce
San Danje 1 (AC3L) (by Kubar906).png
  • Widok na San Danje z dachów
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
San Danje – lokacja w Assassin's Creed III: Liberation.
San Danje (mapa) (AC3L) (by Kubar906).png

Mapa San Danje

Assassin's Creed III: Liberation Edytuj

Opis i geografia Edytuj

San Danje jest niewielką wioską położoną w północno-wschodniej części zalewiska w Luizjanie. Znajduje się bardzo blisko bagien i terenów podmokłych. Z tego powodu mieszkańcy osady wolą raczej zostać w osadzie. Kiedy chcą się gdzieś przemieścić, używają jednego z canoe zacumowanych do małych molo i kładek. Na placu w samym środku osady stoi duże drzewo.

Architektura i mieszkańcy Edytuj

San Danje (chaty) (AC3L) (by Kubar906).png

Chaty na wschodniej ulicy San Danje

Chaty w San Danje są zbudowane z drewna, pozyskanego prawdopodobnie z przyległych terenów zalewiska. W środku osady nie ma ulic – mieszkańcy skonstruowali małe kładki i mosty, by suchą stopą dotrzeć do domu. Konstrukcje te są zbudowane dość dobrze, choć w kładkach widać nierzadko spore wybrakowania. Duża część chat ma zmurszałe deski, wymagające wymiany. Mimo to ludność San Danje wygląda na dość zamożną, sądząc po ich stylu ubioru.

Podobnie jak na całym zalewisku, tak i w San Danje przestępcy są poszukiwani. Kiedy Aveline zyska złą sławę, na ulicach rozwieszane są listy gończe z jej podobizną, a na południowej ulicy stoi mężczyzna, który za odpowiednią opłatą wyrażoną w écu mógł zmniejszyć rozgłos bohaterki.

W San Danje Aveline de Grandpré może znaleźć także kilka skrzyń z pieniędzmi.

Sklepy Edytuj

Aveline przed stoiskiem krawca na zalewisku (AC3L) (by Kubar906).png

Aveline przed stoiskiem krawca w San Danje

Poza własnymi mieszkaniami, ludzie z tej osady prowadzą jeszcze interesy. W północnej części San Danje stoi przewoźnik oferujący transport do Nowego Orleanu. Ponadto, obok mieści się kram kowala. Ponadto, w jednej z wschodnich uliczek swoje towary oferuje krawiec, a w centrum mieści się przebieralnia, gdzie Aveline de Grandpré może swobodnie przebrać się w dwie persony: albo asasynki, albo damy. Tu także spacerują dwaj rdzenni mieszkańcy zalewiska, posiadający laleczki voodoo.

W akcji gry Edytuj

Wiadomo, że Aveline na pewno odwiedziła San Danje w 1765 roku razem z przemytniczką imieniem Élise Lafleur. Porozmawiały one ze starym człowiekiem mającym informacje na temat sposobu ataku Baptiste'atemplariusza podszywającego się pod asasyna Françoisa Mackandala. Człowiek ten dał asasynce antidotum na truciznę, jaką dysponował Baptiste.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki