Fandom

Assassin's Creed Wiki

Rosa in Fiore

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

„Witaj w Rosa in Fiore, jak sam widzisz, najpopularniejszym zamtuzie w Rzymie.”
―Claudia Auditore, 1500[src]
Rosa in Fiore
  • Miejsce
Rosa in Fiore 1.png
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Frakcje:
Informacje historyczne
  • Założone przez:
  • Data założenia:
  • 1497, odrestaurowano w 1500 roku

Rosa in Fiore – lokacja w Assassin's Creed: Brotherhood.

Przed akcją gry Edytuj

Rosa in Fiore powstał w 1497 roku z inicjatywy Madonny Solari jako dom publiczny w Rzymie. Z powodu dużej konkurencji interes zaczął bardzo szybko podupadać. Madonna Solari nakazywała swoim kurtyzanom robić wszystko, byle tylko przyciągnąć i zadowolić klientów. Jedna z nich, Fiora Cavazza, opisywała, że gdy patrzy na sytuację w Rosa in Fiore ma wrażenie „przegranej bitwy”.

Assassin's Creed: Brotherhood Edytuj

W 1500 roku do Rzymu przybył asasyn imieniem Ezio Auditore da Firenze. Poszedł on do Rosa in Fiore za radą Niccolò Machiavelliego, by szukać wśród kurtyzan sprzymierzeńczów. Trafił akurat na moment, gdy porwano Madonnę Solari. Asasyn pobiegł do portu rzecznego, by ją wykupić, jednak handlarze niewolnikami poderżnęli jej gardło. Mimo że Ezio zlikwidował złoczyńców, nie miał pomysłu na rewitalizację Rosa in Fiore.

Kiedy asasyn wrócił do przybytku, zastał tam swoją rodzinę – siostrę Claudię i matkę Marię. Claudia zaproponowała, że ona przejmie interes, na co kurtyzany się zgodziły. Ezio sceptycznie podszedł do tego pomysłu, jednak nie miał nic w tej kwestii do powiedzenia – Claudia została nową Madonną. Ezio wyłożył pieniądze na remont zamtuzu i Rosa in Fiore szybko stał się najpopularniejszym domem uciech w mieście. Trafiali do niego nawet gwardziści papieża lub kardynałowie, od których dziewczęta Claudii wyciągały informacje, na czym korzystali asasyni.

Więcej w Fandom

Losowa wiki