Fandom

Assassin's Creed Wiki

Rosa

2760stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rosa (ur. w 1460r.) – była córką weneckiego szlachcica i prostytutki. Dorastała sama na ulicach Wenecji. Należała także do frakcji złodziei, którym przewodził Antonio w Assassin's Creed II.

Biografia

W 1475 roku próbowała okraść szefa weneckiego cechu złodziei i została złapana na gorącym uczynku. Lecz Antonio zamiast oddać ją w ręce straży przygarnął ją na uczennicę. Prowadził obszerny dziennik jej szkolenia, w którym podkreślał jej niesamowitą umiejętność doskakiwania do z pozoru niedostępnych parapetów.

Jej słownictwo było "co najmniej barwne". Prawdopodobnie umiała też walczyć. Antonio napisał, że "ostatni z moich złodziei, który próbował ją pocałować, wyszedł z tego, zachowując większą część ust".

Rosa jest jedną z nielicznych kobiet w Weneckiej Gildii Złodziei, ma bardzo agresywną, szorstką osobowość, by pasować do mężczyzn w grupie. Nie boi się wydawać poleceń i mówić, co myśli, do swoich kolegów, wrzeszczy na nich i obraża ich.

Znajomość Ezia i Rosy

Ezio po raz pierwszy spotyka Rosę po przybyciu do Wenecji, gdzie ona okrada go z pieniędzy przeznaczonych na zakup drewnianego modelu dla Leonardo. Później Ezio ratuje jej życie, kiedy Rosa zostaje zraniona w nogę przez strażników i nie może uciekać. Po tym ratunku Rosa zupełnie zmienia nastawienie do Ezio, zaczyna z nim flirtować. Zdaje się, że przy Ezio stała się sobą, nie musi udawać szorstkiej, jak przez większość czasu. Po nieco dłuższej znajomości, Rosa uczy Ezio nowej umiejętności - skoku ku wyższej krawędzi, zdolności, która staje się bardzo ważna w późniejszej części gry.

Jak dla wielu kobiet w Assassin’s Creed II, Ezio jest atrakcyjny dla Rosy. Jednak, w przeciwieństwie do innych kobiet utrzymuje z nią w czasie gry przyjazne stosunki i często z nią flirtuje.

Rosa.jpg

Rosa

Ciekawostki

  • Rosa klnie najbardziej ze wszystkich postaci w grze, można to zauważyć w chwili, kiedy została ranna w nogę. Być może w ten sposób stara się okazać swoją hardość przy innych złodziejach.

Więcej w Fandom

Losowa wiki