Fandom

Assassin's Creed Wiki

Robert Fraser

2790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
„Słuszny wybór. Witaj wśród asasynów, nowicjuszu.”
―Bishop do użytkownika Helixa

Robert Fraser przez Bishop nazywany Nowicjuszem – pracownik Abstergo Entertainment wybrany przez asasynów do odtworzenia wspomnień Arna Doriana w celu odnalezienia Mędrca.

Historia Edytuj

2013 Edytuj

18 czerwca Melanie Lemay wysłała mu e-maila, w którym poinformowała go o nowym projekcie Abstergo Entertainment, w którym miał odtwarzać wspomnienia Arna Doriana. O projekcie mógł rozmawiać jedynie z nią lub Aidenem Claire.
„Cześć Robercie,

Masz świetne rekomendacje i nie mogę się ciebie doczekać w naszym studio. Przyjęłam Cię do mojego specjalnego projektu. Twój obiekt to Arno Dorian. Jego opowieść toczy się podczas Rewolucji Francuskiej! Chcę, żebyś zbadał wszystkie aspekty jego życia. Celem jest stworzenie nowego hitu, który pokażemy szefostwu Abstergo w przyszłym roku. W związku z tym cały projekt jest SUPER tajny. Twoim bezpośrednim przełożonym będzie Aiden St. Claire (wysyłam mu kopię maila). Możesz rozmawiać o projekcie WYŁĄCZNIE z Aidenem lub ze mną. Pewnie będziesz robił w Animusie nadgodziny, więc dodam do Twoich obowiązków cotygodniowe spotkanie z psychiatrą, dr Bibeau (wysyłam jej kopię maila). Pani doktor zadba o to, abyś nie cierpiał z powodu Efektu Krwawienia.

Witaj w Abstergo Entertaiment! Nie zawiedź mnie :)

M.L.”

―Treść wiadomości[src]

2014 Edytuj

Bishop skontaktowała się z Robertem, podczas używania Helixa, pokazując mu wspomnienia francuskiego templariusza służącego pod mistrzem zakonu templariuszy i zarazem MędrcemJakubem de Molay. Po zakończeniu wspomnień templariusza asasyni włączyli użytkownikowi wspomnienia Arna Doriana, za życia którego żył również szukany przez nich Mędrzec – François-Thomas Germain. Po zsynchronizowaniu pierwszej sekwencji wspomnień Bishop zaproponowała użytkownikowi wstąpienie do bractwa asasynów.

Kiedy nowicjusz, jak go odtąd nazywano, zaakceptował propozycję, a asasyni udostępnili mu nagranie o projekcie Abstergo Industries pod nazwą Project Phoenix. Wtedy dowiedział się, że templariusze szukają Mędrców w celu odszukania i zabezpieczenia genu Pierwszej Cywilizacji. Arno wiele razy w swoim życiu spotkał Mędrca i Bishop chciała odnaleźć jego zwłoki przed templariuszami.

Po jakimś czasie, kiedy nowicjusz zsynchronizował już kilka sekwencji, Abstergo rozpoczęło przeszukiwanie serwerów w celu odnalezienia włamania. Zmusiło to użytkownika do przeniesienia się na inny serwer, jednak nie było to łatwe, gdyż zmiany w kodzie wywołały anomalie czasowe, które sprawiły, iż awatar nowicjusza przemieszczał się w czasie.

Kiedy już Robertowi udało się całkowicie zsynchronizować wspomnienia genetyczne Arno, asasyni byli zadowoleni z jego wyników. Arno pogrzebał ciało Françoisa w paryskich katakumbach. Jednakże były one zbyt zniszczone, by Abstergo mogło z nich wydobyć jakikolwiek skrawek jego DNA. Użytkownik kontynuował swoją pracę i przeszukiwał wspomnienia Arno w celu znalezienia czegokolwiek, co mogło by pomóc asasynom.

Do innych zadań użytkownika należało ratowanie uwięzionych w szczelinach Helixa asasynów i zbieranie pogubionych przez nich fragmentów danych, dzięki czemu przechwycił dla bractwa aż 20 ważnych informacji wywiadowczych dotyczących działań templariuszy.

Ciekawostki Edytuj

  • By nie cierpiał przez Efekt Krwi co tydzień ma spotykać się z psychologiem.
  • Podczas ataku wirusa na siedzibę Abstergo Robert zgubił swój firmowy tablet.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki