Fandom

Assassin's Creed Wiki

Robert Faulkner

2795stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Robert "Bobby" Faulkner (1715 – nieznana data) – starszy marynarz, kwatermistrz statku Connora KenwayaAquili. Towarszyszy Connorowi w każdej z jego misji morskich. Był pierwszym z rodziny zatrudnionym do zakonu asasynów i czwartym z kolei pokoleniem marynarzy. Podobno potrafił dokładnie przeczuwać jaka będzie pogoda na morzu.

Biografia Edytuj

Przez pewien czas pracował dla marynarki królewskiej lecz zrezygnował z tej pracy z braku możliwości awansu. Przeszedł wtedy do Kompanii Wschodnioindyjskiej. Wtedy to poznał Amandę Bailey z którą miał romans. W 1753 roku został uznany za zmarłego lecz w rzeczywistości dołączył do asasynów. 1754 roku ścigał okręt Providence na którym przebywał templariusz Haytham Kenway. Niestety po śmierci szpiega Louisa Millsa i sztormie w który wpadli, Aquila zgubiła trop wrogiego statku. Wielokrotnie proponowano mu objęcie posady kapitana Aquili jednak nie wiadomo dlaczego zawsze odmawiał. 1768 roku kiedy statek został prawie doszczętnie zniszczony Robert odholował go do Domostwa Davenporta. Zaproponowano mu służbę na innym okręcie lecz odmówił. Stopniowo zaczął popadać w alkoholizm. Po przybyciu do osady Connor wraz z Robertem naprawili okręt a on znowu objął posadę Pierwszego Oficera. Nauczył on Connora jak sterować i wydawać rozkazy marynarzom. Pomógł uzbroić Aquilę oraz zwerbował Richarda i Davida Clutterbucków. W 1778 uczestniczył w polowaniach na Benjamina Curcha i Nicholasa Biddla. W 1781 Uczestniczył w bitwie o zatokę Chesapeake. Jego dalsze losy są nieznane.

Alternatywna rzeczywistość Edytuj

W alternatywnym świecie stworzonym przez Rajskie Jabłko nadal był pierwszym oficerem na Aquili która jednak została mu odebrana przez Benjamina Franklina i dołączona do floty Waszyngtona. Robert utknął w Bostonie i zaczął popadać w alkoholizm. Odnalazł go Indianin Ratonhnhaké:ton i poprosił o przewiezienie do Nowego Jorku. Robert zebrał marynarzy i razem z nimi odbili statek z rąk patriotów. Jego dalsze losy w tym świecie są nieznane.

Ciekawostki Edytuj

  • Aktor podkładający Faulknerowi głos grał Joshamee Gibbs'a w filmie "Piraci z Karaibów".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki