Fandom

Assassin's Creed Wiki

Rhona Dinsmore

2716stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Rhona Dinsmore – mistrzyni asasynów w Hawanie.

Biografia Edytuj

Urodziła się w 1688 roku w mieście Glasgow które opuściła 1707 roku i przeniosła się do Bristolu gdzie zajmowała się kupiectwem. W 1709 roku uciekła od swojego męża i przeniosła się do Bostonu, gdzie mieszkała przez sześć miesięcy. W roku 1712 przeprowadziła się na Jamajkę, gdzie pracowała na roli. Niedługo później wypłynęła do Hawany, gdzie dołączyła do bractwa asasynów.

Edward spotkał Rhonę w Hawanie podczas swojego pobytu w Indiach Zachodnich. Asasynka została zaatakowana przez żołnierzy, więc ten postanawia jej pomóc. Po wybiciu wszystkich strażników Edward zapytał się Rhony o interesujący go klucz templariuszy. Rhona poprosiła go o pomoc w zlikwidowaniu kieszonkowców, gdyż ona nie mogła tego zrobić, bo musiała bronić kantoru. Po wykonaniu zadania asasynka powiadomiła go, że Hilary Flint, przywódca templariuszy w Hawanie posiada poszukiwany przez niego klucz. Pirat zniszczył jego zapasy prochu a następnie wraz z Rohną pozbawili go życia.

W 1722 roku Edward ponownie spotkał się z asasynką, która pomogła mu odnaleźć gubernatora Hawany Laureano Torres y Ayala, którego ten miał zabić.

W 1751 roku uwiódł ją Rafael Joaquín de Ferrer, który rozkochał ją w sobie a następnie wykradł jej część jej korespondencji z asasynami oraz starożytne mapy, które dostała od Ah Tabai'a.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Rhona Dinsmore

  • Czas i miejsce

    3 wiadomości
    • Przebywa ona w Hawanie, gdzieś w centrum miasta.
    • Wątek główny zakończyłem ale jakimś cudem pominąłem zadanie z Rhoną... Jak można do tego wrócić? Przez "menu"...

Więcej w Fandom

Losowa wiki