Fandom

Assassin's Creed Wiki

Rebecca Crane

2759stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Rebecca Crane (ur. 3 lutego 1984 USA) – asasynka oraz twórca Animusa 2.0, o którym czule mówi „Dziecko”. Zapewnia techniczne wsparcie dla innych asasynów na świecie wraz ze swoim kolegą – Shaunem Hastingsem. Była także jedną z agentek asasynów w placówce Abstergo Entertainment w Montrealu.

Biografia

Prawdziwe życie

Mało wiadomo o jej przeszłości, jednak zanim dołączyła do asasynów uprawiała spadochroniarstwo. Wspomina, że asasyni sami się z nią skontaktowali.

Przed wstąpieniem do zakonu, Rebecca interesowała się sportem, zwłaszcza snowboardem. Jednak kiedyś złamała nogę, a podczas rehabilitacji zaczęły interesować ją komputery i uznała, że programowanie jest lepsze niż jej dotychczasowe hobby.

Zanim asasyni się z nią skontaktowali, Rebecca spotykała się z jakimś inżynierem. Gdy Desmond Miles zapytał, co wyszło z tego związku, odpowiedziała, że wcześniej miała chłopaka, który okazał się asasynem, a teraz nie ma, więc prawdopodobnie nie żyje. Zszokowany Desmond zapytał czy to żart, na co ta odpowiedziała, że tak. Dodała jeszcze, że śmierć jest zabawna gdy nie dotyczy ciebie. Więcej nie poruszała tego tematu.

Krótko po wcieleniu do Zakonu, Rebecca dostała zadanie sprowadzić Shauna, ponieważ odkrył sekrety korporacji. Shaun zaczął rozgłaszać wieści o spiskach Abstergo, ściągając na siebie niechcianą uwagę. Wtedy Rebecca próbowała go ostrzec, mówiąc że "zadziera ze złymi ludźmi", jednak Shaun nie wierzył jej. Shaun później przyznał, że gdyby Rebecca nie uratowała go i nie włączyła do Zakonu, prawdopodobnie leżałby teraz na dnie rzeki.

Rebecca jest także starą znajomą Lucy Stillman, jednak gdy Lucy wyruszyła zinfiltrować Abstergo, dwie przyjaciółki nie widziały się 7 lat. Spotkały się ponownie w 2012, po tym jak Desmond i Lucy uciekli z laboratorium Abstergo Industries.

Pewnego razu, Desmond zapytał czy Rebecca kiedykolwiek używała Animusa, na co ta odpowiedziała, że przodkowie Desmonda mieli o wiele ciekawsze życie niż jej. Wyjaśniła, jednocześnie narzekając, jak nudno było siedzieć kilka godzin w okopach i ciągle strzelać jako pruski najemnik.

Hotel Premiere Classe (Frech Comic)

Uwaga! Ta część artykułu zawiera informacje niezwiązane z kanonem serii.

Po wszystkich wydarzeniach w kryjówce asasynów w porcie, Desmond obudził się w innym miejscu, gdzie otrzymał od Lucy swoje ukryte ostrze. Po śniadaniu Desmonda i Lucy odwiedziła Rebecca, która powiadomiła ich, by udali się na parking, gdzie czeka już reszta drużyny, czyli Herman i Shaun.

Uwaga! Tu kończy się część artykułu zawierająca informacje niezwiązane z kanonem serii.

Kryjówka

RebeccaII Animus.png

Rebecca przedstawia "Dziecko" Desmondowi

W Kryjówce Rebecca służy jako wsparcie techniczne w Animusie 2.0, zapewniając, że nic nie stanie się z urządzeniem lub Desmondem. Zostawia informacje w Bazie Danych, którą stworzył Shaun, szczególnie jeśli dotyczą one Glifów lub Grobowców asasynów.

Po tym jak Lucy przyniosła jej rdzeń pamięci z Animusa Abstergo, Rebecca z radością, zintegrowała go z własnym urządzeniem; z powodzeniem - chociaż przypadkowo - zgrywając zaszyfrowane pliki, które zostawił Obiekt 16 we wspomnieniach Ezio.

Gdy Desmond opuszcza Animusa podczas przerw, Rebecca rozmawia z nim o Zakonie, i jego postępach w urządzeniu, raz stwierdzając, że ma naturalny talent.

Po tym, jak Desmond otrzymuje ostrzeżenie od Minerwy, Abstergo odnajduje i atakuje kryjówkę. Rebecca pomaga Shaunowi spakować Animusa, podczas gdy Desmond i Lucy opóźniają strażników Abstergo. Podczas ucieczki, Rebecca podłącza na nowo Animusa, przez co Desmond może dokończyć pozostawione wspomnienia, gdy ci jadą na północ.

Podróż do Monteriggioni (Frech Comic)

Śledzeni asasyni.png

asasyni są śledzeni

Asasyni musieli uciekać z Hotelu Premiere Classe, by templariusze nie mogli ich znaleźć. Asasyni udali się w podróż swoją mobilną bazą. Herman oraz Shaun, zajęli miejsca z przodu w szoferce przy kierowcy, a Desmond, Lucy i Rebecca zostali z tyłu, by podłączyć Milesa do Animusa, który miał odtwarzać wspomnienia Aquilusa. Po jakimś czasie podróży asasasynów zaczął śledzić czarny hummer. Nagle Auto pracowników Abstergo uderzyło w tir asasynów, by zepchnąć go z drogi, lecz nagle drogę przeciął kierowca motoru, który zdezorientował kierowcę hummera, przez co zginął motorzysta, czarny pojazd uderzył w skały, a tir uciekł. Jednak po chwili asasyni wpadli w pułapkę. Wjechali na zablokowaną drogę, a następnie ich tir został ostrzelany, w wyniku czego zginął kierowca, przez co tir wypadł z drogi, a Desmond musiał wyjść z Animusa.

Pojedynek z templariuszami

Asasyni vs templariusze.png

Pojedynek asasynów i templariuszy

Shaun, Lucy i Rebeca uzbrojeni w pistolety stanęli do walki z czterema templariuszami uzbrojonymi w karabiny. W czasie, gdy asasni opuszczali tira Lucy zastrzeliła jednego z napastników, następnie po wymianie ognia asasyną zabrakło kul, przez co zaprzestali ataku, lecz z tira wyszedł też Desmond i niepostrzeżenie obszedł atakujących i zabił wszystkich trzech napastników, przy czym jednemu z nich zabrał jego telefon, dzięki któremu dowiedział się, że Herman jest szpiegiem templariuszy, po czym zabił go.

Monteriggioni

Gdy drużyna dotarła do Monteriggioni i odnalazła wejście do Sanktuarium, Rebecca znów była odpowiedzialna za Animusa i pozostały sprzęt. Aby zasilić podziemną komnatę dała Desmondowi kilka urządzeń własnej roboty, które przekierują małą porcje prądu do ich bazy, gdy podłączy się je do skrzynek.

Podczas pobytu w Villa Auditore, Rebecca regularnie wysyła maile do swoich przyjaciół, zwykle dotyczące drobnych spraw, jak jej zagubiona MP3, oraz to jak Shaun ukradł jogurt Lucy. Kilka maili dotyczyło również jej relacji z Shaunem.

Gdy Desmond odkrył lokalizację Jabłka i gdy drużyna dotarła do Koloseum, Lucy poprowadziła Rebeccę i Shauna, przez Kapitol, zgodnie z radą Shauna, ponieważ on i Rebecca nie posiadali niezbędnych umiejętności by dotrzeć do Jabłka. Gdy Juno rozmawia z Desmondem, Rebecca - podobnie jak Lucy i Shaun - nie widzą jej ani nie słyszą.

Gdy Desmond zdobył Jabłko, został opętany przez "boginię" i zmuszony zabić Lucy. Gdy Junona wyzwoliła go spod swojej kontroli, Rebecca i Shaun wydawali się nienaruszeni fizycznie.

Podczas gdy Desmond był uwięziony wraz z Obiektem 16 na Wyspie Animusa, Rebecca i Shaunem z pomocą Wiliama pomagali mu przeżyć.

Szpiegowanie w Abstergo

AC4 Shaun Rebecca Lobby.png

Rebecca i Shaun w recepcji

W 2013 roku Rebecca wraz z Shaunem i Johnem Standishem dostali zadanie zbierać informacje dotyczące templariuszy działających w Montrealu i wszystkich ich działań. W tym celu John skontaktował się z jednym z analityków Projektu 17. Pracownik okazał się wyśmienitym hakerem, który hakował komputery i Animusy dla Johna, a zdobyte informacje przekazywał Shaunowi w budce z kawą obok recepcji, a ten przekazywał je Rebecce, która przekazywała je dalej. Po jakimś czasie John ujawnił swoje prawdziwe zamiary, przy czym prawie zabił swojego współpracownika, by Juno mogła przejąć osłabione ciało analityka. Jednak pomysł ten nie powiódł się, sam John został zastrzelony przez ochronę Abstergo. Po całym zajściu Shaun i Rebecca skontaktowali się z hakerem i zaproponowali mu współpracę. Jednak działalność asasynów została wykryta, przez, co po całej placówce w Montrealu zostały wysłane za nimi listy gończe, lecz asasyni zdążyli uciec z budynku.

Dalsza działalność

Zaczęła prowadzić grupę hakerską podległą asasynom – Nowicjuszy. Pracowała też z Bishop. Jej następną misją było zdobycie Całunu Edenu wraz z Shaunem i Galiną Voroniną. Zadanie to uniemożliwiła im Drużyna Sigma.

Charakter

Rebecca jest energetyczną, ale czasem niedojrzałą młodą kobietą. Dodatkowo, mimo że wiele razy uratowała mu życie, Shaun często ją wyśmiewa i kpi z niej, ale nigdy nie sprowokował jej. Gdy raz skomentowała film, o którym Shaun mówił, że jako tło historyczne wykorzystano Stos Próżności, ten wyraźnie zirytowany, ucieszył ją mówiąc, że "dorośli rozmawiają".

Rebecca jest tolerancyjna i optymistyczna. Stanowiąc przeciwieństwo Shauna, jest przyjacielska i gadatliwa. Bardzo dumna ze swojej pracy, chwaląc, że jej model Animusa jest o wiele bardziej wydajny i zaawansowany niż te Abstergo oraz nazywała go "Dzieckiem".

Jest także przekonana że, pomimo Shauna wątpiącego w to, asasyni są, jako to Desmond określił, "ci dobrzy."

Ciekawostki

Early Rebecca concept art.jpg

Wczesny concept art Rebeccy

  • Imię "Rebecca" pochodzi z arabskiego "Rifqah," i oznacza "towarzystwo".
  • W Animusie 2.0, Rebecca używa nick'a REBECCAC84, składającego się z jej imienia, pierwszej litery nazwiska i roku urodzenia.
  • Jej hasło do konta e-mail to Snowmass84, odnoszące się do jej poprzedniego hobby.
  • Po tym jak zgubiła swoje MP3, porozsyłała maile do swoich przyjaciół, prosząc o pomoc, bo "nie może bez niej zasnąć'".
  • W jednym z maili mówi, że czasem tęskni za rodziną i swoim psem.
  • W Assassin's Creed: Brotherhood Rebecca miała mieć krótsze włosy niż w części II, jednak zostało to odwrócone. W tej części zaczęła też nosić makijaż.
  • W Brotherhood, zasugerowano, że Rebecca fatalnie prowadzi, ponieważ gdy zaoferowała że poprowadzi van-a, Shaun odmówił, mówiąc, "Aha, niezła próba. Widziałem twój samochód.".
  • Rebecca jest weganką lub wegetarianką, ponieważ nazwała Desmonda "mięsożerca", po tym jak zauważyła, że ten je hamburgera.
  • W trakcie gry, po włamaniu się do poczty Shauna lub Lucy, można zauważyć mail o treści: "Przyszła wiadomość. Rebecca jest templariuszką". Jest to jednak żart, ponieważ Shaun chciał ukazać, że Rebecca "zdradziła" Shauna mówiąc, że ten zjadł jogurty należące do Lucy.
  • W zwiastunie Zaginionego archiwum można usłyszeć jej głos, lecz w samym DLC się nie pojawia.
  • W Assassin's Creed: Unity Bishop wspomina, że w przeszłości pracowała z Rebeccą.
  • Nawet jeśli analityk szybko pójdzie za Rebeccą, gdy ta będzie wychodzić nie uda mu się wyjść poza pierwsze bramki w Abstergo.

Więcej w Fandom

Losowa wiki