FANDOM

Raphael Sánchez (nieznane - 1505) – skarbnik królowej Izabeli I i członek hiszpańskiego bractwa asasynów pod koniec XV wieku. Walczył przeciwko Tomásowi de Torquemade i był sojusznikiem Krzysztofa Kolumba i Luisa de Santángela.

Biografia Edytuj

W 1491 Raphael Sánchez wyjechał do Barcelony, po tym jak okazało się, że inkwizytorzy zabijali hiszpańskich asasynów. W kanałach spotkał Ezio Auditore da Firenze, który uciekł od strażników miejskich. Natychmiast uznając go za asasyna, Raphael skierował go do człowieka, który miał nadzorować Inkwizycję, Gaspara Martíneza.

Raphael i Ezio spotkali się ponownie po śmierci Gaspara i zdecydowali się na podróż do Saragossy, gdzie było więcej asasynów do uwolnienia. Kiedy przybyli, Raphael nakazał Ezio szukać Pedro Llorente. Po jego zabójstwie odkryli spisek templariuszy i wyjechali do Granady. Tam Raphael wyjaśnił Ezio, że królowa Izabela prowadzi wojnę przeciwko królowi Muhammadowi XII, ale ten został uwięziony wewnątrz zamku Alhambra i nie może się poddać.

Ezio zdołał uwolnić króla, który skutecznie zakończył wojnę. Po śmierci Juana de Marillo, Tomás de Torquemade wysłał strażników by zabić Raphaela, ale Eziowi udało się uchronić go przed zagrożeniem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki