Fandom

Assassin's Creed Wiki

Rajskie Jabłko 3

2774strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
„Jestem atakowany przez nowego wroga. Obawiam się, że ulegam. [...] Marzenia stają się niewypowiedziane. Jesteś w nich, Connor. Wierzę, że wizje pochodzą z tego.”
―Jerzy Waszyngton do Ratonhnhaké: tona o wizji z Jabłka.[src]
Rajskie Jabłko #3
  • Fragment Edenu
Rajskie Jabłko 3 - 1.png
Informacje techniczne
  • Typ:
  • Moce:
  • Kontrolowanie ludzkich umysłów
  • Tworzenie iluzji
  • Aktualna lokacja:
  • nieznane
Informacje historyczne
  • Okres czasu:
  • Stworzony przez:
  • Data utworzenia:
  • przed 75010 p.n.e.
  • Ważni właściciele:

Rajskie Jabłko #3Fragment Edenu, starożytny i zaawansowany technologicznie sprzęt stworzony przez Pierwszą Cywilizację do kontrolowania ludzkości, ich pracowników. Trzecie Jabłko Edenu było szczególnie wykorzystywane przez kilku prezydentów Stanów Zjednoczonych. Pierwszym znanym człowiekiem posiadającym je był Jerzy Waszyngton.

Historia Edytuj

W październiku 1781 roku podczas amerykańskiej wojny o niepodległość, Armia Kontynentalna pokonała Brytyjczyków podczas oblężenia Yorktown. Podczas brytyjskiej kapitulacji, komendant Jerzy Waszyngton znalazł Jabłko Edenu "na brytyjskim oficerze", a oczarowany przez artefakt, wziął go od niego - choć później nie pamiętał twarzy oficera.

Po zakończeniu wojny w 1783 roku, Waszyngton zaczął być nękany przez sny i wizje stworzone przez Jabłko, pokazując Waszyngtona jako uszkodzonego przez moc artefaktu króla Stanów Zjednoczonych i bezwzględnego tyrana. Zdesperowany, aby zatrzymać wizje, Waszyngton znalazł swojego byłego sojusznika, asasyna Connora, na Pograniczu, wyjaśniając mu wizje. Connor chciał zobaczyć artefakt i Waszyngton z wahaniem się zgodził.

Ponieważ oboje dotknęli Jabłka, Connor obudził w alternatywnej rzeczywistości, choć zachował swoją świadomość. Z pomocą amerykańskich buntowników, Ratonhnhaké:tonowi udało się pokonać króla Waszyngtona, choć on też został ostatecznie pokonany przez potęgę Jabłka. Kiedy oboje się obudzili, zrozumieli niebezpieczne działanie Fragmentu Edenu. Waszyngton kazał Ratonhnhaké:tonowi wziąć od niego artefakt i wrzucić go do morza.

Connor wziął statek, Aquilę, na morze, z Jabłkiem w torbie. W międzyczasie fantom stworzony przez Jabłko rozmawiał z Waszyngtonem w jego gabinecie, próbując przekonać go do wad republiki i wzięcia na siebie płaszcza króla. Determinacja Waszyngtona okazała się silniejsza, a on sam odmówił porady mężczyzny i iluzja zniknęła, gdy Connor upuścił jabłko do oceanu.

W 1944 r. Jabłko wylądowało w rękach Franklina D. Roosevelta, 32. prezydenta Stanów Zjednoczonych, który został zmanipulowany przez templariuszy obok Winstona Churchilla, Józefa Stalina i Adolfa Hitlera do rozpoczęcia II wojny światowej.

Jabłko później zostało przekazane do Johna F. Kennedy'ego, 35. prezydenta, którego templariusze postrzegali jako zagrożenie. Kierowca konwoju, William Greer, pod wpływem innego Jabłka, wziął artefakt Kennedy'ego po udanym zamachu.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki